Blog

Diana Walsh 21. 3. 2017 Zpět

Inspirativní setkání jsou zpět. Co pro vás chystáme v roce 2017?

Inspirativní setkání jsou zpět. Co pro vás chystáme v roce 2017?

V loňském roce jsme připravili sérii tří inspirativních setkání pro naše významné klienty. Během odpolední nabitých přednáškami o novinkách, o "best practices" z digitálního marketingu z celého světa a případovými studiemi od zástupců klientů se setkali marketingoví manažeři, šéfové firem a marketingoví specialisté z různých oborů.

Společnosti Google, Seznam nebo Adform, které byly součástí loňských setkání, netřeba představovat. Kdo bude součástí naší inspirace letos?

Jak zajistit dlouhodobý efekt FB kampaní? Ukážeme příklady

První inspirativní setkání roku 2017 se uskuteční 27.4. v prostorách hotelu Andel’s. A rozhodně bude o co stát! Tématem bude Facebook a Instagram jako Full Funnel Solutions pro celý marketingový plán.

Za ideou Full Funnel Solutions stojí Matt Heinz, americký online-marketingový guru, který tak formuloval způsoby, jak nejlépe zasáhnout cílovou skupinu v rámci digitálních marketingových strategií. Podstatou je nejen dobře zvládnout konkrétní kampaň, ale i to, aby značka zůstala v podvědomí uživatelů a efekt kampaně byl tak spíše dlouhodobý.

Během přednášky si na konkrétních příkladech ukážeme, jak směřovat kampaně, prezentace produktů a značek skrze kanály sociálních sítí.

Inspirativní setkání s Googlem

Inspirativní setkání s Googlem zahájilo sérii inspirativních setkání v roce 2016. FOTO: MarketUP

Pavel Tekel představí vývoj Facebooku

Přednášet bude odborník na digitál, Facebook Partner Manager for CEE, Pavel Tekel. Pavel působí jako manažer společnosti Facebook pro největší partnery ve střední a východní Evropě. Kromě toho má z minulosti zkušenosti s digitálním marketingem pro velké české značky jako Škoda nebo Pilsner Urquel, čímž se mu podařilo proniknout pod kůži strategiím a řešením pro online marketing.

Na našem setkání představí program „Evolution of communication“. Nehledejte za tím nic záhadného. Ve zkratce nám představí, jak se vyvíjela komunikace přes Facebook. Jak se proměňovalo množství uživatelů a jejich zájmy. Dostane se i na to, proč je marketéry Instagram vnímán spíše jako součást velké rodiny sociálních sítí, potažmo Facebooku, a proč není třeba samostatně monitorován.

Novinky v budování značky na FB i Instagramu

Dalším z témat, kterým bude věnována pozornost, se stane „budování značky pomocí Facebooku a Instagramu“. Během přednášky budou představeny novinky v oblasti brandbuildingu a remarketingu.

Následovat bude coffee break, abychom mohli nechat nově nabyté informace usadit a osvěžit se lahodnými zákusky a kávou.

Facebook jako prodejní kanál a diskuzní panel

Po přestávce se pak můžete těšit na výstupy z měření Facebookových kampaní a taktiky, jak využít Facebook jako prodejní kanál.

Pracovní část bude završena diskuzním panelem. Na závěr setkání připravujeme překvapení v podobě kulturního vystoupení.

Během letošního roku chystáme ještě další inspirativní setkání, která budou věnovat datům, analytice a mobilním webům, ve spolupráci se společností Google. O tom, jaká byla loňská inspirativní setkání, se dočtete na našem blogu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019