Blog

Diana Walsh 21. 3. 2017 Zpět

Inspirativní setkání jsou zpět. Co pro vás chystáme v roce 2017?

Inspirativní setkání jsou zpět. Co pro vás chystáme v roce 2017?

V loňském roce jsme připravili sérii tří inspirativních setkání pro naše významné klienty. Během odpolední nabitých přednáškami o novinkách, o "best practices" z digitálního marketingu z celého světa a případovými studiemi od zástupců klientů se setkali marketingoví manažeři, šéfové firem a marketingoví specialisté z různých oborů.

Společnosti Google, Seznam nebo Adform, které byly součástí loňských setkání, netřeba představovat. Kdo bude součástí naší inspirace letos?

Jak zajistit dlouhodobý efekt FB kampaní? Ukážeme příklady

První inspirativní setkání roku 2017 se uskuteční 27.4. v prostorách hotelu Andel’s. A rozhodně bude o co stát! Tématem bude Facebook a Instagram jako Full Funnel Solutions pro celý marketingový plán.

Za ideou Full Funnel Solutions stojí Matt Heinz, americký online-marketingový guru, který tak formuloval způsoby, jak nejlépe zasáhnout cílovou skupinu v rámci digitálních marketingových strategií. Podstatou je nejen dobře zvládnout konkrétní kampaň, ale i to, aby značka zůstala v podvědomí uživatelů a efekt kampaně byl tak spíše dlouhodobý.

Během přednášky si na konkrétních příkladech ukážeme, jak směřovat kampaně, prezentace produktů a značek skrze kanály sociálních sítí.

Inspirativní setkání s Googlem

Inspirativní setkání s Googlem zahájilo sérii inspirativních setkání v roce 2016. FOTO: MarketUP

Pavel Tekel představí vývoj Facebooku

Přednášet bude odborník na digitál, Facebook Partner Manager for CEE, Pavel Tekel. Pavel působí jako manažer společnosti Facebook pro největší partnery ve střední a východní Evropě. Kromě toho má z minulosti zkušenosti s digitálním marketingem pro velké české značky jako Škoda nebo Pilsner Urquel, čímž se mu podařilo proniknout pod kůži strategiím a řešením pro online marketing.

Na našem setkání představí program „Evolution of communication“. Nehledejte za tím nic záhadného. Ve zkratce nám představí, jak se vyvíjela komunikace přes Facebook. Jak se proměňovalo množství uživatelů a jejich zájmy. Dostane se i na to, proč je marketéry Instagram vnímán spíše jako součást velké rodiny sociálních sítí, potažmo Facebooku, a proč není třeba samostatně monitorován.

Novinky v budování značky na FB i Instagramu

Dalším z témat, kterým bude věnována pozornost, se stane „budování značky pomocí Facebooku a Instagramu“. Během přednášky budou představeny novinky v oblasti brandbuildingu a remarketingu.

Následovat bude coffee break, abychom mohli nechat nově nabyté informace usadit a osvěžit se lahodnými zákusky a kávou.

Facebook jako prodejní kanál a diskuzní panel

Po přestávce se pak můžete těšit na výstupy z měření Facebookových kampaní a taktiky, jak využít Facebook jako prodejní kanál.

Pracovní část bude završena diskuzním panelem. Na závěr setkání připravujeme překvapení v podobě kulturního vystoupení.

Během letošního roku chystáme ještě další inspirativní setkání, která budou věnovat datům, analytice a mobilním webům, ve spolupráci se společností Google. O tom, jaká byla loňská inspirativní setkání, se dočtete na našem blogu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017