Blog

Lukáš Krejča 2. 4. 2013 Zpět

Infografika: Starejte se o SEO průběžně, jako o své auto

Tápete, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu na základě umístění ve výsledcích vyhledávání? Podívejte se na zajímavou infografiku agentury Sparkplug Digital, která upozorňuje na to, že o SEO je potřeba se starat skutečně pečlivě a průběžně. Stejně jako o vaše auto.

Seattle SEO
Infographic by Sparkplug Digital

A které činnosti byste tedy rozhodně neměli opomíjet? 

  • Sledujte, jak se mění klíčová slova.
  • Konzultujte se SEO specialistou i vaše další marketingové aktivity.
  • Analyzujte veškeré kroky v SEO.
  • Využijte získaná data k dalším krokům.
  • Inspirujte se u konkurence.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
SEO
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017