Blog

Martin Čáp 2. 7. 2013 Zpět

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Mobilní internet využívá celosvětově stále více lidí a výjimkou nejsou ani obyvatelé České republiky. Seznam.cz zveřejnil výsledky vlastního průzkumu o tom, jak Češi mobilní internet využívají během dne. V infografice jsou zpracovány statistiky, na co nejčastěji mobilní internet lidé využívají, jak často a za jakým účelem.

Výzkum ukázal, že nejvíce využíváme mobilní internet při čekání, zkrácení dlouhé chvíle nebo během cestování hromadnou dopravou. Více než 50 % uživatelů jej využívá několikrát denně. Muži v průměru tráví na mobilním internetu 78 minut denně, což je o 16 minut déle než ženy.

Nejvíce využíváme mobilní internet k výběru zboží. Z celkem 59 % uživatelů, kteří zboží hledají si ho nakonec 22 % koupí přímo přes mobilní telefon.

Zajímavou informací na závěr průzkumu je, že 75 % všech uživatelů mobilního internetu vnímá mobilní reklamu.

Jeden den s mobilním internetem

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019