Blog

Martin Čáp 2. 7. 2013 Zpět

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Mobilní internet využívá celosvětově stále více lidí a výjimkou nejsou ani obyvatelé České republiky. Seznam.cz zveřejnil výsledky vlastního průzkumu o tom, jak Češi mobilní internet využívají během dne. V infografice jsou zpracovány statistiky, na co nejčastěji mobilní internet lidé využívají, jak často a za jakým účelem.

Výzkum ukázal, že nejvíce využíváme mobilní internet při čekání, zkrácení dlouhé chvíle nebo během cestování hromadnou dopravou. Více než 50 % uživatelů jej využívá několikrát denně. Muži v průměru tráví na mobilním internetu 78 minut denně, což je o 16 minut déle než ženy.

Nejvíce využíváme mobilní internet k výběru zboží. Z celkem 59 % uživatelů, kteří zboží hledají si ho nakonec 22 % koupí přímo přes mobilní telefon.

Zajímavou informací na závěr průzkumu je, že 75 % všech uživatelů mobilního internetu vnímá mobilní reklamu.

Jeden den s mobilním internetem

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018