Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

V aktuálním čísle 09/2013 časopisu Marketing a komunikace publikoval autor tohoto příspěvku článek, který hodnotí elektronické obchody v různých kategoriích – od použitelnosti přes technické řešení až po marketing. Výzkum byl zaměřen zejména na sektor prodeje spotřební elektroniky a počítačů.

Hodnocené e-shopy, které patří mezi největší v odvětví, dosáhly překvapivě nízkého hodnocení. Nejlepší elektronické obchody ze vzorku získaly skóre těsně nad hranicí 80 bodů ze 100, další následovaly s odstupem. Lze tak upozornit na mnohé větší či menší nedostatky, které ve výsledku znamenají, že stále je co zlepšovat a že ani největší hráči nemusejí mít „své jisté“.

E-shopy

Zdroj: Hurt a Petrtyl, Marketing a komunikace (3/2013, str. 14-15)

Pokud chcete pomoci zvýšit potenciál vašeho elektronického obchodu, rádi pro vás zpracujeme komplexní audit, odhalíme úzká místa a navrhneme odpovídající řešení. Můžete se na nás spolehnout – od redesignu webu přes profesionálně zpracované komunikační kampaně až po integraci e-shopu se sociálními médii a budování vztahů se zákazníky.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018