Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

V aktuálním čísle 09/2013 časopisu Marketing a komunikace publikoval autor tohoto příspěvku článek, který hodnotí elektronické obchody v různých kategoriích – od použitelnosti přes technické řešení až po marketing. Výzkum byl zaměřen zejména na sektor prodeje spotřební elektroniky a počítačů.

Hodnocené e-shopy, které patří mezi největší v odvětví, dosáhly překvapivě nízkého hodnocení. Nejlepší elektronické obchody ze vzorku získaly skóre těsně nad hranicí 80 bodů ze 100, další následovaly s odstupem. Lze tak upozornit na mnohé větší či menší nedostatky, které ve výsledku znamenají, že stále je co zlepšovat a že ani největší hráči nemusejí mít „své jisté“.

E-shopy

Zdroj: Hurt a Petrtyl, Marketing a komunikace (3/2013, str. 14-15)

Pokud chcete pomoci zvýšit potenciál vašeho elektronického obchodu, rádi pro vás zpracujeme komplexní audit, odhalíme úzká místa a navrhneme odpovídající řešení. Můžete se na nás spolehnout – od redesignu webu přes profesionálně zpracované komunikační kampaně až po integraci e-shopu se sociálními médii a budování vztahů se zákazníky.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018