Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

V aktuálním čísle 09/2013 časopisu Marketing a komunikace publikoval autor tohoto příspěvku článek, který hodnotí elektronické obchody v různých kategoriích – od použitelnosti přes technické řešení až po marketing. Výzkum byl zaměřen zejména na sektor prodeje spotřební elektroniky a počítačů.

Hodnocené e-shopy, které patří mezi největší v odvětví, dosáhly překvapivě nízkého hodnocení. Nejlepší elektronické obchody ze vzorku získaly skóre těsně nad hranicí 80 bodů ze 100, další následovaly s odstupem. Lze tak upozornit na mnohé větší či menší nedostatky, které ve výsledku znamenají, že stále je co zlepšovat a že ani největší hráči nemusejí mít „své jisté“.

E-shopy

Zdroj: Hurt a Petrtyl, Marketing a komunikace (3/2013, str. 14-15)

Pokud chcete pomoci zvýšit potenciál vašeho elektronického obchodu, rádi pro vás zpracujeme komplexní audit, odhalíme úzká místa a navrhneme odpovídající řešení. Můžete se na nás spolehnout – od redesignu webu přes profesionálně zpracované komunikační kampaně až po integraci e-shopu se sociálními médii a budování vztahů se zákazníky.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019