Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

I velké elektronické obchody mají co zlepšovat, poučme se

V aktuálním čísle 09/2013 časopisu Marketing a komunikace publikoval autor tohoto příspěvku článek, který hodnotí elektronické obchody v různých kategoriích – od použitelnosti přes technické řešení až po marketing. Výzkum byl zaměřen zejména na sektor prodeje spotřební elektroniky a počítačů.

Hodnocené e-shopy, které patří mezi největší v odvětví, dosáhly překvapivě nízkého hodnocení. Nejlepší elektronické obchody ze vzorku získaly skóre těsně nad hranicí 80 bodů ze 100, další následovaly s odstupem. Lze tak upozornit na mnohé větší či menší nedostatky, které ve výsledku znamenají, že stále je co zlepšovat a že ani největší hráči nemusejí mít „své jisté“.

E-shopy

Zdroj: Hurt a Petrtyl, Marketing a komunikace (3/2013, str. 14-15)

Pokud chcete pomoci zvýšit potenciál vašeho elektronického obchodu, rádi pro vás zpracujeme komplexní audit, odhalíme úzká místa a navrhneme odpovídající řešení. Můžete se na nás spolehnout – od redesignu webu přes profesionálně zpracované komunikační kampaně až po integraci e-shopu se sociálními médii a budování vztahů se zákazníky.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017