Blog

Martin Čáp 19. 3. 2013 Zpět

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Počátkem roku 2013 provedl zbožový vyhledávač Heureka.cz redesign v kategorii Oblečení a móda. Přibyla zde možnost filtrování produktů podle barev. Nově tato sekce umožňuje i funkci filtrování podle velikostí. Ve většině módních kategorií tak uživateli nabízí selektovat oblečení dle dostupných velikostí. Nové možnosti filtrování výrazně usnadní a zpřesní vyhledávání, které již nebude tak časově náročné.

Funkce byla přidána do levého vertikálního menu, kde lze zaškrtnutím zvolit požadovanou velikost kategorie. Systém automaticky nastaví procházení nabídky, která splňuje požadovanou velikost. Po kliknutí na detail produktu se zobrazí pouze nabídky obchodů, které mají danou velikost pro konkrétní módní kategorii dostupnou a nastavenou.

Heureka.cz

Ve spojení s možností filtrování podle barev má uživatel k dispozici mnohem pohodlnější a rychlejší způsob nakupování po internetu.

Pro obchody, které na Heurece tyto kategorie zboží nabízejí, je důležité, aby si prověřily data, která pomocí XML feedů zasílají. Ty musí obsahovat parametr velikost. Pokud tento parametr chybí, není obchod do tohoto filtrování zahrnut.

Podrobnější informace o správném formátu a podobě XML feedu pro sekci Oblečení a móda jsou k dispozici zde.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019