Blog

Martin Čáp 19. 3. 2013 Zpět

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Počátkem roku 2013 provedl zbožový vyhledávač Heureka.cz redesign v kategorii Oblečení a móda. Přibyla zde možnost filtrování produktů podle barev. Nově tato sekce umožňuje i funkci filtrování podle velikostí. Ve většině módních kategorií tak uživateli nabízí selektovat oblečení dle dostupných velikostí. Nové možnosti filtrování výrazně usnadní a zpřesní vyhledávání, které již nebude tak časově náročné.

Funkce byla přidána do levého vertikálního menu, kde lze zaškrtnutím zvolit požadovanou velikost kategorie. Systém automaticky nastaví procházení nabídky, která splňuje požadovanou velikost. Po kliknutí na detail produktu se zobrazí pouze nabídky obchodů, které mají danou velikost pro konkrétní módní kategorii dostupnou a nastavenou.

Heureka.cz

Ve spojení s možností filtrování podle barev má uživatel k dispozici mnohem pohodlnější a rychlejší způsob nakupování po internetu.

Pro obchody, které na Heurece tyto kategorie zboží nabízejí, je důležité, aby si prověřily data, která pomocí XML feedů zasílají. Ty musí obsahovat parametr velikost. Pokud tento parametr chybí, není obchod do tohoto filtrování zahrnut.

Podrobnější informace o správném formátu a podobě XML feedu pro sekci Oblečení a móda jsou k dispozici zde.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019