Blog

Martin Čáp 19. 7. 2013 Zpět

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google představil v rozhraní nástrojů pro webmastery novinku v podobě použití vyskakovacího okna se vzhledem výsledku vyhledávání. To vám umožní zjistit, jak úpravami svého webu ovlivníte jeho zobrazování ve výsledcích vyhledávání.

Nová sekce vyskakovacího okna slouží nejen ke znázornění vzhledu webu ve výsledcích vyhledávání, ale také k získání informací o tom, jaké změny obsahu nebo struktury mají na jednotlivé prvky ve vyhledávání vliv. Podle uvedených nápověd lze editovat obsah tak, aby byl pro vyhledávače i pro vyhledávající co nejpřínosnější.

Doporučený vzhled vyhledávání obsahuje jak základní prvky výsledků vyhledávání (nadpis, úryvek a adresa URL), tak i volitelné prvky (odkazy na podstránky, struktura, vyhledávání v rámci webu, strukturované úryvky událostí a produktů nebo informace o autorství). Všechny tyto prvky jsou předmětem optimalizace pro vyhledávač Google. 

Google Webmaster Tools

Jak na Přehled vzhledu vyhledávání:

1. Po přihlášení do Google nástrojů pro webmastery otevřete vyskakovací okno kliknutím na ikonu vedle položky Vzhled vyhledávání v navigaci vlevo. Tím se otevře nová sekce, kde kliknutím na jakýkoli prvek z přehledu zobrazíte jeho dvojdílný popis: 

  • V části Jak tuto položku ovlivnit naleznete možnosti změn obsahu nebo struktury, které daný prvek mohou ovlivnit.
  • V části Nástroje pro webmastery naleznete odkazy na relevantní funkce, které obsahují konkrétní informace o možných změnách daného prvku tak, aby byly co nejpřínosnější pro váš web a zároveň pomáhaly vyhledavačům v indexaci a hodnocení webových stránek.

2. Prohlédněte svůj web, zda na něm nemůžete provést nějaká vylepšení, které Google v tomto vzhledu interpretuje. Ne vždy jsou však všechny prvky pro daný web relevantní a vašich stránek se nemusejí přímo týkat. Informace a návrhy Vzhledu vyhledávání představují jen příklad všech možností, které jsou k dispozici.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019