Blog

Martin Čáp 19. 7. 2013 Zpět

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google představil v rozhraní nástrojů pro webmastery novinku v podobě použití vyskakovacího okna se vzhledem výsledku vyhledávání. To vám umožní zjistit, jak úpravami svého webu ovlivníte jeho zobrazování ve výsledcích vyhledávání.

Nová sekce vyskakovacího okna slouží nejen ke znázornění vzhledu webu ve výsledcích vyhledávání, ale také k získání informací o tom, jaké změny obsahu nebo struktury mají na jednotlivé prvky ve vyhledávání vliv. Podle uvedených nápověd lze editovat obsah tak, aby byl pro vyhledávače i pro vyhledávající co nejpřínosnější.

Doporučený vzhled vyhledávání obsahuje jak základní prvky výsledků vyhledávání (nadpis, úryvek a adresa URL), tak i volitelné prvky (odkazy na podstránky, struktura, vyhledávání v rámci webu, strukturované úryvky událostí a produktů nebo informace o autorství). Všechny tyto prvky jsou předmětem optimalizace pro vyhledávač Google. 

Google Webmaster Tools

Jak na Přehled vzhledu vyhledávání:

1. Po přihlášení do Google nástrojů pro webmastery otevřete vyskakovací okno kliknutím na ikonu vedle položky Vzhled vyhledávání v navigaci vlevo. Tím se otevře nová sekce, kde kliknutím na jakýkoli prvek z přehledu zobrazíte jeho dvojdílný popis: 

  • V části Jak tuto položku ovlivnit naleznete možnosti změn obsahu nebo struktury, které daný prvek mohou ovlivnit.
  • V části Nástroje pro webmastery naleznete odkazy na relevantní funkce, které obsahují konkrétní informace o možných změnách daného prvku tak, aby byly co nejpřínosnější pro váš web a zároveň pomáhaly vyhledavačům v indexaci a hodnocení webových stránek.

2. Prohlédněte svůj web, zda na něm nemůžete provést nějaká vylepšení, které Google v tomto vzhledu interpretuje. Ne vždy jsou však všechny prvky pro daný web relevantní a vašich stránek se nemusejí přímo týkat. Informace a návrhy Vzhledu vyhledávání představují jen příklad všech možností, které jsou k dispozici.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018