Blog

Martin Čáp 19. 7. 2013 Zpět

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google představil v rozhraní nástrojů pro webmastery novinku v podobě použití vyskakovacího okna se vzhledem výsledku vyhledávání. To vám umožní zjistit, jak úpravami svého webu ovlivníte jeho zobrazování ve výsledcích vyhledávání.

Nová sekce vyskakovacího okna slouží nejen ke znázornění vzhledu webu ve výsledcích vyhledávání, ale také k získání informací o tom, jaké změny obsahu nebo struktury mají na jednotlivé prvky ve vyhledávání vliv. Podle uvedených nápověd lze editovat obsah tak, aby byl pro vyhledávače i pro vyhledávající co nejpřínosnější.

Doporučený vzhled vyhledávání obsahuje jak základní prvky výsledků vyhledávání (nadpis, úryvek a adresa URL), tak i volitelné prvky (odkazy na podstránky, struktura, vyhledávání v rámci webu, strukturované úryvky událostí a produktů nebo informace o autorství). Všechny tyto prvky jsou předmětem optimalizace pro vyhledávač Google. 

Google Webmaster Tools

Jak na Přehled vzhledu vyhledávání:

1. Po přihlášení do Google nástrojů pro webmastery otevřete vyskakovací okno kliknutím na ikonu vedle položky Vzhled vyhledávání v navigaci vlevo. Tím se otevře nová sekce, kde kliknutím na jakýkoli prvek z přehledu zobrazíte jeho dvojdílný popis: 

  • V části Jak tuto položku ovlivnit naleznete možnosti změn obsahu nebo struktury, které daný prvek mohou ovlivnit.
  • V části Nástroje pro webmastery naleznete odkazy na relevantní funkce, které obsahují konkrétní informace o možných změnách daného prvku tak, aby byly co nejpřínosnější pro váš web a zároveň pomáhaly vyhledavačům v indexaci a hodnocení webových stránek.

2. Prohlédněte svůj web, zda na něm nemůžete provést nějaká vylepšení, které Google v tomto vzhledu interpretuje. Ne vždy jsou však všechny prvky pro daný web relevantní a vašich stránek se nemusejí přímo týkat. Informace a návrhy Vzhledu vyhledávání představují jen příklad všech možností, které jsou k dispozici.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017