Blog

Martin Čáp 19. 7. 2013 Zpět

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google Webmaster Tools přichází s novou a lepší navigací

Google představil v rozhraní nástrojů pro webmastery novinku v podobě použití vyskakovacího okna se vzhledem výsledku vyhledávání. To vám umožní zjistit, jak úpravami svého webu ovlivníte jeho zobrazování ve výsledcích vyhledávání.

Nová sekce vyskakovacího okna slouží nejen ke znázornění vzhledu webu ve výsledcích vyhledávání, ale také k získání informací o tom, jaké změny obsahu nebo struktury mají na jednotlivé prvky ve vyhledávání vliv. Podle uvedených nápověd lze editovat obsah tak, aby byl pro vyhledávače i pro vyhledávající co nejpřínosnější.

Doporučený vzhled vyhledávání obsahuje jak základní prvky výsledků vyhledávání (nadpis, úryvek a adresa URL), tak i volitelné prvky (odkazy na podstránky, struktura, vyhledávání v rámci webu, strukturované úryvky událostí a produktů nebo informace o autorství). Všechny tyto prvky jsou předmětem optimalizace pro vyhledávač Google. 

Google Webmaster Tools

Jak na Přehled vzhledu vyhledávání:

1. Po přihlášení do Google nástrojů pro webmastery otevřete vyskakovací okno kliknutím na ikonu vedle položky Vzhled vyhledávání v navigaci vlevo. Tím se otevře nová sekce, kde kliknutím na jakýkoli prvek z přehledu zobrazíte jeho dvojdílný popis: 

  • V části Jak tuto položku ovlivnit naleznete možnosti změn obsahu nebo struktury, které daný prvek mohou ovlivnit.
  • V části Nástroje pro webmastery naleznete odkazy na relevantní funkce, které obsahují konkrétní informace o možných změnách daného prvku tak, aby byly co nejpřínosnější pro váš web a zároveň pomáhaly vyhledavačům v indexaci a hodnocení webových stránek.

2. Prohlédněte svůj web, zda na něm nemůžete provést nějaká vylepšení, které Google v tomto vzhledu interpretuje. Ne vždy jsou však všechny prvky pro daný web relevantní a vašich stránek se nemusejí přímo týkat. Informace a návrhy Vzhledu vyhledávání představují jen příklad všech možností, které jsou k dispozici.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019