Blog

Miroslav Král 15. 3. 2015 Zpět

Google představil novou formu reklamy

Google představil novou formu reklamy

Společnost Google představila novou formu reklamy v bannerech. Takzvané Lightboxy mají nahradit dříve využívanou reklamu v bannerech. Umožňují rozevření videa přes celou obrazovku, a to není jediná výhoda.

Nová reklama je rozšířena o použití na mobilních telefonech. Vedle videa můžete potenciálním zákazníkům zobrazit například také logo firmy nebo obrázky vašich produktů.

Videoreklama od Google

Další vychytávkou, kterou ocení podnikatelé s kamennými prodejnami, je možnost zobrazit mapu s nejbližšími obchody prostřednictvím Google maps. Zákazníci hned vědí, kde mohou vaše produkty zakoupit.

Videoreklama od Google mapa

Platba u reklamy probíhá formou CPE, tedy za interakci návštěvníka, který si zobrazí banner přes celou obrazovku. 

Už teď se chystáme na testování nového reklamního formátu u některých stávajících klientů. Pokud se osvědčí, můžete se těšit na rozšíření naší stávající nabídky!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017