Blog

Jan Holeček 10. 3. 2016 Zpět

Google Bootcamp: MarketUP radí předním agenturám, jak dělat online marketing

Google Bootcamp: MarketUP radí předním agenturám, jak dělat online marketing

Vrcholní představitelé 80 perspektivních partnerských agentur Googlu z České a Slovenské republiky v čele se 4 klíčovými Google partnery. Ti všichni se na konci února sjeli na vzdělávací konferenci Bootcamp pořádanou společností Google. Na setkání vystoupili významní řečníci včetně Mirka Krále z MarketUP, který sdílel s ostatními agenturami své zkušenosti, jak vybudovat úspěšnou digitální agenturu.

Hlavní myšlenkou Google Bootcampu je motivovat a vzdělávat středně velké české a slovenské partnerské agentury Googlu, které v současnosti mají největší potenciál růstu.

Na konferenci tak vystoupili nejen experti na online marketing z Čech i Evropy, včetně Davida Špinara, Head of Performance pro český trh společnosti Google, a Petra Šmída, marketingového manažera Googlu pro střední a východní Evropu, ale také špičkový lektor pro rozvoj firem, Roman Stupka, který zaujal publikum se svými přednáškami o strategii, leadershipu, HR, obchodu a marketingu.

Klíčoví Google partneři sdílejí své zkušenosti


Google na konferenci zároveň pozval své 4 klíčové partnerské agentury (2 z Česka a 2 ze Slovenska), mezi kterými nemohla chybět MarketUP.

Smyslem účasti zástupců klíčových partnerů Googlu bylo jediné – podělit se s majiteli a řediteli digitálních agentur z českého a slovenského trhu o své zkušenosti, inspirovat je a poradit jim, jak v online marketingu dosahovat co nejlepších výsledků.

Velký význam Google Bootcampu podtrhla i účast Chief Innovation Officera Patricka Wolffa z největší německé digitální agentury United Digital Group. Ten zde vystoupil s přednáškou Jak naplnit vaše agenturní ambice?.

Miroslav Král: Když cílíte ke hvězdám, přistanete na Měsíci


Mezi výbornými řečníky na sebe upozornil právě Managing Partner MarketUP, Mirek Král. Jeho case study s názvem Jak vybudovat úspěšnou prodejní organizaci vzbudila velký ohlas u všech účastníků konference a byla hodnocena jako jedna z nejlepších přednášek.

Své vystoupení Mirek uvedl trefným citátem „Když cílíte ke hvězdám, přistanete na Měsíci.“

„Pokud chcete vybudovat úspěšnou prodejní organizaci, musíte si stanovit náročné cíle“ vysvětluje Mirek. Během přednášky představil majitelům agentur celkem 6 kroků, jak na pomyslném Měsíci přistát.

Google AAP Bootcamp

Mirek Král na konferenci certifikovaným agenturám Googlu představil 6 kroků pro vybudování úspěšné digitální agentury.

Nastavte si vzájemné očekávání s klientem


Mirek Král k certifikovaným agenturám Googlu hovořil o tématech, jak firma odráží hodnoty jejího leadera, akvizici klientů, přípravu na první schůzku se zákazníkem či přímo prodej digitálních služeb.

Závěr prezentace se dotýkal důležitého tématu, kterým je nastavení si vzájemného očekávání s klientem.

„Důležité je slíbit na začátku klientovi skutečně jen to, co agentura může splnit. Nejhorší je, když po zahájení spolupráce nedodržíte, co slíbíte. První dojem se velmi obtížně mění,“ říká Miroslav Král.

Networking na konferenci s účastí téměř stovky digitálních agentur samozřejmě nemohl chybět.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019