Blog

Aleš Vávra 2. 9. 2013 Zpět

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

PPC systém Google AdWords nedávno spustil funkci umožňující srovnat časová období. Můžete tedy sledovat efektivitu a výkon vašich PPC kampaní nejen v trendu jako doposud, ale i porovnávat jednotlivé časové úseky.

Stačí pouze jednoduchý krok -  aktivovat volbu „Porovnat“ uvedenou v časovém období v pravém horním rohu obrazovky. Pak už jen stačí vybrat časový úsek, který chcete porovnat a dát „Použít“. Výsledky pro obě časová období se poté zanesou do grafu trendu výkonu.

Chcete-li porovnat metriky v tabulce statistik v AdWords, klikněte na ikonu „+“, která se objeví u každého záhlaví sloupce. Sloupec se tak rozšíří do čtyř sloupců: aktuální časové období, předchozí časové období, numerický rozdíl mezi těmito dvěma obdobími a procentuální změna.

Vygenerovaný přehled pak můžete stáhnout stejně jako klasický přehled jednoho období.

Podrobný návod a více informací najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019