Blog

Aleš Vávra 2. 9. 2013 Zpět

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

PPC systém Google AdWords nedávno spustil funkci umožňující srovnat časová období. Můžete tedy sledovat efektivitu a výkon vašich PPC kampaní nejen v trendu jako doposud, ale i porovnávat jednotlivé časové úseky.

Stačí pouze jednoduchý krok -  aktivovat volbu „Porovnat“ uvedenou v časovém období v pravém horním rohu obrazovky. Pak už jen stačí vybrat časový úsek, který chcete porovnat a dát „Použít“. Výsledky pro obě časová období se poté zanesou do grafu trendu výkonu.

Chcete-li porovnat metriky v tabulce statistik v AdWords, klikněte na ikonu „+“, která se objeví u každého záhlaví sloupce. Sloupec se tak rozšíří do čtyř sloupců: aktuální časové období, předchozí časové období, numerický rozdíl mezi těmito dvěma obdobími a procentuální změna.

Vygenerovaný přehled pak můžete stáhnout stejně jako klasický přehled jednoho období.

Podrobný návod a více informací najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019