Blog

Aleš Vávra 2. 9. 2013 Zpět

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

PPC systém Google AdWords nedávno spustil funkci umožňující srovnat časová období. Můžete tedy sledovat efektivitu a výkon vašich PPC kampaní nejen v trendu jako doposud, ale i porovnávat jednotlivé časové úseky.

Stačí pouze jednoduchý krok -  aktivovat volbu „Porovnat“ uvedenou v časovém období v pravém horním rohu obrazovky. Pak už jen stačí vybrat časový úsek, který chcete porovnat a dát „Použít“. Výsledky pro obě časová období se poté zanesou do grafu trendu výkonu.

Chcete-li porovnat metriky v tabulce statistik v AdWords, klikněte na ikonu „+“, která se objeví u každého záhlaví sloupce. Sloupec se tak rozšíří do čtyř sloupců: aktuální časové období, předchozí časové období, numerický rozdíl mezi těmito dvěma obdobími a procentuální změna.

Vygenerovaný přehled pak můžete stáhnout stejně jako klasický přehled jednoho období.

Podrobný návod a více informací najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018