Blog

MarketUP 24. 11. 2017 Zpět

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si další ocenění k naší tříleté tradici.

Tentokrát byl navíc úspěch dvojnásobný. Google nás vyznamenal nejen v samotné soutěži GAME ON, ale také v kategorii Video výzva. Považujeme za skvělý úspěch, že jsme byli oceněni ve obou kategoriích zároveň, což se podařilo pouhým dvěma agenturám.

Google v rámci soutěže svých partnerů GAME ON každoročně vyhodnocuje nejúspěšnější agentury, které inzerují v Google Adwords. Díky tomu si každé čtvrtletí můžeme porovnat, jak si stojíme mezi ostatními agenturami. Jsme rádi, že i ve třetím kvartálu 2017 se nám podařilo navázat na úspěchy z předchozích let. Umístění ve Video výzvě navíc dokládá, že naše kampaně zaznamenávají skutečně velký úspěch. O tom se můžete přesvědčit ve výsledcích Brand Liftu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018