Blog

Facebook zpřístupnil funkci Promoted Page Likes, která vám pomůže získat nové fanoušky

Facebook zpřístupnil funkci Promoted Page Likes, která vám pomůže získat nové fanoušky

Sociální síť Facebook celosvětově spouští nový způsob, pomocí kterého mohou správci stránek získávat nové fanoušky. S funkcí Promoted page likes měli až doposud zkušenost pouze správci ve Spojených státech. Hlavním cílem této novinky je zjednodušit správcům stránek přístup k vytváření reklam.

Funkci Promoted page likes najdete ve správcovském rozhraní v levém horním rohu na místě, kde se až do nedávna nacházelo rozhraní se seznamem nových fanoušků.  Na tomto místě se vám pak bude zobrazovat i přehledná statistika. 

Pomocí tohoto typu můžete vytvořit tři druhy reklamy. Standardní reklamu, která se objeví v postranním panelu, dále sponzorovaný příběh, který se objeví na desktopu i na mobilních zařízeních v uživatelském feedu a nakonec standardní reklamu pro získání nových fanoušků, kterou nabídnete opět ve feedu jednotlivým uživatelům na mobilních i desktopových zařízeních. Samotná reklama obsahuje  jméno stránky, profilovou fotografii a tlačítko umožňující stát se fanouškem stránky.

Facebook Promoted Page Likes

Facebook poskytuje i přibližný odhad, kolik nových likes můžete při vynaloženém rozpočtu získat. 

Ačkoliv nejde o zvlášť vyspělý a přesně cílený druh reklamy, zkušenější správci stránek používají mnohem sofistikovanější způsoby pro získávání nových fanoušků, pro začínající správce nebo malé firmy může jít díky své jednoduchosti o velmi užitečný nástroj.

Více informací o novém druhu reklamy na sociální síti Facebook najdete ZDE. Na tomto místě si rovněž můžete zkontrolovat, zda máte již na své stránce funkci Promoted page likes zpřístupněnou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017