Blog

Facebook zpřístupnil funkci Promoted Page Likes, která vám pomůže získat nové fanoušky

Facebook zpřístupnil funkci Promoted Page Likes, která vám pomůže získat nové fanoušky

Sociální síť Facebook celosvětově spouští nový způsob, pomocí kterého mohou správci stránek získávat nové fanoušky. S funkcí Promoted page likes měli až doposud zkušenost pouze správci ve Spojených státech. Hlavním cílem této novinky je zjednodušit správcům stránek přístup k vytváření reklam.

Funkci Promoted page likes najdete ve správcovském rozhraní v levém horním rohu na místě, kde se až do nedávna nacházelo rozhraní se seznamem nových fanoušků.  Na tomto místě se vám pak bude zobrazovat i přehledná statistika. 

Pomocí tohoto typu můžete vytvořit tři druhy reklamy. Standardní reklamu, která se objeví v postranním panelu, dále sponzorovaný příběh, který se objeví na desktopu i na mobilních zařízeních v uživatelském feedu a nakonec standardní reklamu pro získání nových fanoušků, kterou nabídnete opět ve feedu jednotlivým uživatelům na mobilních i desktopových zařízeních. Samotná reklama obsahuje  jméno stránky, profilovou fotografii a tlačítko umožňující stát se fanouškem stránky.

Facebook Promoted Page Likes

Facebook poskytuje i přibližný odhad, kolik nových likes můžete při vynaloženém rozpočtu získat. 

Ačkoliv nejde o zvlášť vyspělý a přesně cílený druh reklamy, zkušenější správci stránek používají mnohem sofistikovanější způsoby pro získávání nových fanoušků, pro začínající správce nebo malé firmy může jít díky své jednoduchosti o velmi užitečný nástroj.

Více informací o novém druhu reklamy na sociální síti Facebook najdete ZDE. Na tomto místě si rovněž můžete zkontrolovat, zda máte již na své stránce funkci Promoted page likes zpřístupněnou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017