Blog

Barbora Votavová 19. 8. 2013 Zpět

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Podle zpravodajské agentury AP začala největší sociální síť na světě testovat nový systém, který by umožnil uživatelům provádět platby pomocí smartphonů a jejich osobních profilů na Facebooku.

Jedná se však zatím pouze o menší testování. Sociální síť Facebook nemá v současné době pevně stanovený harmonogram, podle kterého by službu začala zpřístupňovat svým uživatelům.

Novinka by měla uživatelům Facebooku umožnit používání platebních údajů, které jsou nahrané na jejich profilu, k vyplnění platebního formuláře při nákupu přes mobilní aplikaci. Uživatelé sociální sítě tak nebudou muset zadávat své bankovní údaje. Systém automaticky použije data, které uživatel poskytl již dříve Facebooku.

Podle informací agentury nemá Facebook v úmyslu konkurovat zavedeným platebním systémům. Novinku prý prozatím zkouší s jedním nebo dvěma klienty. Odborný server AllThingsD však upozorňuje, že by Facebook mohl díky novému systému shromažďovat další údaje o nákupních zvyklostech registrovaných uživatelů a využít je pro reklamní účely. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019