Blog

Barbora Votavová 19. 8. 2013 Zpět

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Podle zpravodajské agentury AP začala největší sociální síť na světě testovat nový systém, který by umožnil uživatelům provádět platby pomocí smartphonů a jejich osobních profilů na Facebooku.

Jedná se však zatím pouze o menší testování. Sociální síť Facebook nemá v současné době pevně stanovený harmonogram, podle kterého by službu začala zpřístupňovat svým uživatelům.

Novinka by měla uživatelům Facebooku umožnit používání platebních údajů, které jsou nahrané na jejich profilu, k vyplnění platebního formuláře při nákupu přes mobilní aplikaci. Uživatelé sociální sítě tak nebudou muset zadávat své bankovní údaje. Systém automaticky použije data, které uživatel poskytl již dříve Facebooku.

Podle informací agentury nemá Facebook v úmyslu konkurovat zavedeným platebním systémům. Novinku prý prozatím zkouší s jedním nebo dvěma klienty. Odborný server AllThingsD však upozorňuje, že by Facebook mohl díky novému systému shromažďovat další údaje o nákupních zvyklostech registrovaných uživatelů a využít je pro reklamní účely. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017