Blog

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Sociální síť Facebook opět udělovala své Studio Awards tvůrcům těch nejlepších kampaní za uplynulý rok. Druhý ročník soutěže byl tradičně pořádán na stránce Facebook Studio, kterou nejoblíbenější sociální síť na světě vytvořila před dvěma lety, aby sloužila social media marketérům jako zdroj inspirace a novinek.

Facebook rozdal celkem sedm bronzových, šest stříbrných a pět zlatých medailí a dvě speciální ocenění. Absolutním vítězem se stala značka Oreo, která uspěla s kampaní Oreo Daily Twist. Populární sušenka oslavila 100. narozeniny, a tak po dobu 100 dní publikovala na Facebooku příspěvky vztahující se ke konkrétní události a datu. Ty pak byly vyjádřeny pomocí oblíbené sušenky Oreo. V kampani se objevilo dobytí Bastily, Letní olympijské hry v Londýně, den objevu helia nebo výročí sociální sítě Twitter.

Oreo Daily Twist

V soutěži Facebook Studio Awards zabodovaly také kampaně firem Procter & Gamble, Heineken, Universal Studios, Nike Academy Club nebo malá švýcarská vesnička Obermutten.

Facebook Studio

Na kompletní nejpovedenější dvacítku kampaní, které probíhaly na Facebooku, se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019