Blog

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Sociální síť Facebook opět udělovala své Studio Awards tvůrcům těch nejlepších kampaní za uplynulý rok. Druhý ročník soutěže byl tradičně pořádán na stránce Facebook Studio, kterou nejoblíbenější sociální síť na světě vytvořila před dvěma lety, aby sloužila social media marketérům jako zdroj inspirace a novinek.

Facebook rozdal celkem sedm bronzových, šest stříbrných a pět zlatých medailí a dvě speciální ocenění. Absolutním vítězem se stala značka Oreo, která uspěla s kampaní Oreo Daily Twist. Populární sušenka oslavila 100. narozeniny, a tak po dobu 100 dní publikovala na Facebooku příspěvky vztahující se ke konkrétní události a datu. Ty pak byly vyjádřeny pomocí oblíbené sušenky Oreo. V kampani se objevilo dobytí Bastily, Letní olympijské hry v Londýně, den objevu helia nebo výročí sociální sítě Twitter.

Oreo Daily Twist

V soutěži Facebook Studio Awards zabodovaly také kampaně firem Procter & Gamble, Heineken, Universal Studios, Nike Academy Club nebo malá švýcarská vesnička Obermutten.

Facebook Studio

Na kompletní nejpovedenější dvacítku kampaní, které probíhaly na Facebooku, se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019