Blog

Michal Vrtiška 4. 9. 2013 Zpět

Facebook nově umožňuje vkládat příspěvky ze sociální sítě přímo na web

Facebook nově umožňuje vkládat příspěvky ze sociální sítě přímo na web

Sociální síť Facebook přichází s novou funkcí – vkládání FB příspěvků přímo na web. Jistě tuto možnost znáte už z Youtube, kdy pomocí kódu vložíte video ze známého video serveru přímo na své stránky, kde si ho mohou vaši návštěvníci přehrát, aniž by opustili váš web.

Novinka na Facebooku funguje na podobném principu. Přidání příspěvku na web vám zabere maximálně pár minut. Jak takový vložený příspěvek vypadá, můžete vidět níže, kde sdílíme příspěvek z firemního facebookového profilu MarketUP.

A jak FB příspěvek vložit na web?

1)     Vložte příspěvek na svůj firemní profil

2)     Nastavte ho jako veřejný (to je podmínka pro sdílení příspěvků na webu)

3)     Klikněte na šipku v pravém horním rohu příspěvku

4)     Vyberte „vložit příspěvek“

5)     Zkopírujte odkaz a vložte na vybrané místo na vašem webu

Sdílet můžete příspěvky, fotky nebo videa. Dokonce se nemusí jednat ani o vaše příspěvky. Vložit můžete jakýkoli příspěvek. Jedinou podmínkou však je, že musí být na Facebooku nastaven jako „veřejný“. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018