Blog

Michal Vrtiška 4. 9. 2013 Zpět

Facebook nově umožňuje vkládat příspěvky ze sociální sítě přímo na web

Facebook nově umožňuje vkládat příspěvky ze sociální sítě přímo na web

Sociální síť Facebook přichází s novou funkcí – vkládání FB příspěvků přímo na web. Jistě tuto možnost znáte už z Youtube, kdy pomocí kódu vložíte video ze známého video serveru přímo na své stránky, kde si ho mohou vaši návštěvníci přehrát, aniž by opustili váš web.

Novinka na Facebooku funguje na podobném principu. Přidání příspěvku na web vám zabere maximálně pár minut. Jak takový vložený příspěvek vypadá, můžete vidět níže, kde sdílíme příspěvek z firemního facebookového profilu MarketUP.

A jak FB příspěvek vložit na web?

1)     Vložte příspěvek na svůj firemní profil

2)     Nastavte ho jako veřejný (to je podmínka pro sdílení příspěvků na webu)

3)     Klikněte na šipku v pravém horním rohu příspěvku

4)     Vyberte „vložit příspěvek“

5)     Zkopírujte odkaz a vložte na vybrané místo na vašem webu

Sdílet můžete příspěvky, fotky nebo videa. Dokonce se nemusí jednat ani o vaše příspěvky. Vložit můžete jakýkoli příspěvek. Jedinou podmínkou však je, že musí být na Facebooku nastaven jako „veřejný“. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017