Blog

Eva Řeháková 23. 11. 2016 Zpět

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Manager Matouš Ledvina. Co ho nejvíce zaujalo?

Google na konferenci představil produktové novinky, které připravuje v nejbližší době, ale také vize pro delší časový horizont. V prvním dni prezentovali Product Manageři jednotlivé Google produkty. Nechyběly přednášky na témata jako Search, Display, YouTube, Doubleclick nebo analytiku.

Performance Summit 2016

Mobilní vyhledávání v popředí zájmu

Celou konferencí rezonovalo téma mobilních zařízení. Podle nejnovějších dat ze search volume i provozu na webech již mobily definitivně předehnaly desktop. Přednášející se dále detailně věnovali například cílení na publika ve vyhledávání ale i dalším zajímavým tématům.

„Přednášky byly plné odborných detailů. Přestože jsem již mnoho z nich znal, spousta postřehů a statistik pro mě byla nová,“ chválí obsah přednášek Matouš. Zaujalo ho například, že podle externí studie používá Adblockery čtvrtina populace. Detailní statistiky z konference jsou bohužel neveřejné, proto je nesmíme reprodukovat dále, ale samozřejmě je využijeme u našich klientů.

Performance Summit 2016

První den zakončili účastníci konference na večírku s živou hudbou, plném dobrého jídla a pití, kde byla příležitost pro networking.

Roundtably daly prostor pro dotazy a zpětnou vazbu

Druhý den byl zaměřen na praktické workshopy, takzvané roundtably. „Product Manageři věnovali velký prostor diskuzi a dotazům. Dbali na zpětnou vazbu a vysvětlovali, že spousta funkcí je implementována právě na základě interakcí z těchto konferencí,“ vysvětluje Project Manager MarketUP. To dává účastníkům možnost alespoň rámcově řešit své konkrétní problémy a dát Googlu podnětné vstupy.

Performance Summit 2016

„Bylo moc zajímavé podívat se do Dublinské centrály a moderních kanceláří Googlu, po nichž nás zástupci české pobočky Googlu ochotně provedli,“ zakončuje Matouš.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018