Blog

Eva Řeháková 23. 11. 2016 Zpět

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Manager Matouš Ledvina. Co ho nejvíce zaujalo?

Google na konferenci představil produktové novinky, které připravuje v nejbližší době, ale také vize pro delší časový horizont. V prvním dni prezentovali Product Manageři jednotlivé Google produkty. Nechyběly přednášky na témata jako Search, Display, YouTube, Doubleclick nebo analytiku.

Performance Summit 2016

Mobilní vyhledávání v popředí zájmu

Celou konferencí rezonovalo téma mobilních zařízení. Podle nejnovějších dat ze search volume i provozu na webech již mobily definitivně předehnaly desktop. Přednášející se dále detailně věnovali například cílení na publika ve vyhledávání ale i dalším zajímavým tématům.

„Přednášky byly plné odborných detailů. Přestože jsem již mnoho z nich znal, spousta postřehů a statistik pro mě byla nová,“ chválí obsah přednášek Matouš. Zaujalo ho například, že podle externí studie používá Adblockery čtvrtina populace. Detailní statistiky z konference jsou bohužel neveřejné, proto je nesmíme reprodukovat dále, ale samozřejmě je využijeme u našich klientů.

Performance Summit 2016

První den zakončili účastníci konference na večírku s živou hudbou, plném dobrého jídla a pití, kde byla příležitost pro networking.

Roundtably daly prostor pro dotazy a zpětnou vazbu

Druhý den byl zaměřen na praktické workshopy, takzvané roundtably. „Product Manageři věnovali velký prostor diskuzi a dotazům. Dbali na zpětnou vazbu a vysvětlovali, že spousta funkcí je implementována právě na základě interakcí z těchto konferencí,“ vysvětluje Project Manager MarketUP. To dává účastníkům možnost alespoň rámcově řešit své konkrétní problémy a dát Googlu podnětné vstupy.

Performance Summit 2016

„Bylo moc zajímavé podívat se do Dublinské centrály a moderních kanceláří Googlu, po nichž nás zástupci české pobočky Googlu ochotně provedli,“ zakončuje Matouš.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018