Blog

Eva Řeháková 23. 11. 2016 Zpět

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Manager Matouš Ledvina. Co ho nejvíce zaujalo?

Google na konferenci představil produktové novinky, které připravuje v nejbližší době, ale také vize pro delší časový horizont. V prvním dni prezentovali Product Manageři jednotlivé Google produkty. Nechyběly přednášky na témata jako Search, Display, YouTube, Doubleclick nebo analytiku.

Performance Summit 2016

Mobilní vyhledávání v popředí zájmu

Celou konferencí rezonovalo téma mobilních zařízení. Podle nejnovějších dat ze search volume i provozu na webech již mobily definitivně předehnaly desktop. Přednášející se dále detailně věnovali například cílení na publika ve vyhledávání ale i dalším zajímavým tématům.

„Přednášky byly plné odborných detailů. Přestože jsem již mnoho z nich znal, spousta postřehů a statistik pro mě byla nová,“ chválí obsah přednášek Matouš. Zaujalo ho například, že podle externí studie používá Adblockery čtvrtina populace. Detailní statistiky z konference jsou bohužel neveřejné, proto je nesmíme reprodukovat dále, ale samozřejmě je využijeme u našich klientů.

Performance Summit 2016

První den zakončili účastníci konference na večírku s živou hudbou, plném dobrého jídla a pití, kde byla příležitost pro networking.

Roundtably daly prostor pro dotazy a zpětnou vazbu

Druhý den byl zaměřen na praktické workshopy, takzvané roundtably. „Product Manageři věnovali velký prostor diskuzi a dotazům. Dbali na zpětnou vazbu a vysvětlovali, že spousta funkcí je implementována právě na základě interakcí z těchto konferencí,“ vysvětluje Project Manager MarketUP. To dává účastníkům možnost alespoň rámcově řešit své konkrétní problémy a dát Googlu podnětné vstupy.

Performance Summit 2016

„Bylo moc zajímavé podívat se do Dublinské centrály a moderních kanceláří Googlu, po nichž nás zástupci české pobočky Googlu ochotně provedli,“ zakončuje Matouš.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017