Blog

Eva Řeháková 23. 11. 2016 Zpět

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Manager Matouš Ledvina. Co ho nejvíce zaujalo?

Google na konferenci představil produktové novinky, které připravuje v nejbližší době, ale také vize pro delší časový horizont. V prvním dni prezentovali Product Manageři jednotlivé Google produkty. Nechyběly přednášky na témata jako Search, Display, YouTube, Doubleclick nebo analytiku.

Performance Summit 2016

Mobilní vyhledávání v popředí zájmu

Celou konferencí rezonovalo téma mobilních zařízení. Podle nejnovějších dat ze search volume i provozu na webech již mobily definitivně předehnaly desktop. Přednášející se dále detailně věnovali například cílení na publika ve vyhledávání ale i dalším zajímavým tématům.

„Přednášky byly plné odborných detailů. Přestože jsem již mnoho z nich znal, spousta postřehů a statistik pro mě byla nová,“ chválí obsah přednášek Matouš. Zaujalo ho například, že podle externí studie používá Adblockery čtvrtina populace. Detailní statistiky z konference jsou bohužel neveřejné, proto je nesmíme reprodukovat dále, ale samozřejmě je využijeme u našich klientů.

Performance Summit 2016

První den zakončili účastníci konference na večírku s živou hudbou, plném dobrého jídla a pití, kde byla příležitost pro networking.

Roundtably daly prostor pro dotazy a zpětnou vazbu

Druhý den byl zaměřen na praktické workshopy, takzvané roundtably. „Product Manageři věnovali velký prostor diskuzi a dotazům. Dbali na zpětnou vazbu a vysvětlovali, že spousta funkcí je implementována právě na základě interakcí z těchto konferencí,“ vysvětluje Project Manager MarketUP. To dává účastníkům možnost alespoň rámcově řešit své konkrétní problémy a dát Googlu podnětné vstupy.

Performance Summit 2016

„Bylo moc zajímavé podívat se do Dublinské centrály a moderních kanceláří Googlu, po nichž nás zástupci české pobočky Googlu ochotně provedli,“ zakončuje Matouš.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018