Blog

Eva Řeháková 23. 11. 2016 Zpět

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Manager Matouš Ledvina. Co ho nejvíce zaujalo?

Google na konferenci představil produktové novinky, které připravuje v nejbližší době, ale také vize pro delší časový horizont. V prvním dni prezentovali Product Manageři jednotlivé Google produkty. Nechyběly přednášky na témata jako Search, Display, YouTube, Doubleclick nebo analytiku.

Performance Summit 2016

Mobilní vyhledávání v popředí zájmu

Celou konferencí rezonovalo téma mobilních zařízení. Podle nejnovějších dat ze search volume i provozu na webech již mobily definitivně předehnaly desktop. Přednášející se dále detailně věnovali například cílení na publika ve vyhledávání ale i dalším zajímavým tématům.

„Přednášky byly plné odborných detailů. Přestože jsem již mnoho z nich znal, spousta postřehů a statistik pro mě byla nová,“ chválí obsah přednášek Matouš. Zaujalo ho například, že podle externí studie používá Adblockery čtvrtina populace. Detailní statistiky z konference jsou bohužel neveřejné, proto je nesmíme reprodukovat dále, ale samozřejmě je využijeme u našich klientů.

Performance Summit 2016

První den zakončili účastníci konference na večírku s živou hudbou, plném dobrého jídla a pití, kde byla příležitost pro networking.

Roundtably daly prostor pro dotazy a zpětnou vazbu

Druhý den byl zaměřen na praktické workshopy, takzvané roundtably. „Product Manageři věnovali velký prostor diskuzi a dotazům. Dbali na zpětnou vazbu a vysvětlovali, že spousta funkcí je implementována právě na základě interakcí z těchto konferencí,“ vysvětluje Project Manager MarketUP. To dává účastníkům možnost alespoň rámcově řešit své konkrétní problémy a dát Googlu podnětné vstupy.

Performance Summit 2016

„Bylo moc zajímavé podívat se do Dublinské centrály a moderních kanceláří Googlu, po nichž nás zástupci české pobočky Googlu ochotně provedli,“ zakončuje Matouš.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018