Blog

Martin Peška 16. 5. 2014 Zpět

E-mail od Seznam.cz se zabývá tříděním newsletterů do záložek

OBR: Logo emailu od Seznam.cz

Téměř před rokem se Google rozhodl k automatickému filtru zpráv v Gmailu. Tříděním doručené pošty se v současnosti zabývá také Seznam.cz.

„Lhal bych, kdybych řekl, že se tím nezabýváme,“ prozradil na II. E-mailing konferenci, která se konala v úterý 13. května v Praze product manager David Finger.

Snahou Googlu bylo v rámci loňského redesignu Gmailu pomoci uživatelům od přehlcení informacemi ušetřit jim čas. Zavedl proto záložky, do kterých je automaticky tříděna došlá pošta. Doručenou poštu rozdělil do záložky Primární, Sociální sítě, Promo akce, Aktualizace a Fóra. Newslettery s obchodními nabídkami zasílané právě na Gmail tak dost často skončí v záložce Promo akce a uživatel se k nim nemusí dostat hned, pokud vůbec.

Záložky v Gmailu

Jak jsme již radili prostřednictvím jednoho z našich pravidelných pondělních tipů na Facebooku MarketUP, neměli byste proto více než kdy jindy podcenit předmět (v podstatě název e-mailu, který uživatel vidí hned jako první) svých newsletterů. V případě Gmailu je vhodné vyzvat vhodnou formou příjemce vašich sdělení, aby si přetáhli newsletter na kartu Primární.

Třídení e-mailů do záložek ve službě Gmail

V případě e-mailu od Seznam.cz byste měli mít na paměti, že typický uživatel navštěvuje svou schránku jednou za tři až čtyři dny. Zaplněný e-mail vašimi newslettery ho zřejmě v takovém případě nenadchne a jistě valná část skončí v koši.

Pokročilé mailingové nástroje dnes umožní zaslat uživateli newsletter na základě dat o tom, kdy si přečetl váš předchozí newsletter. Tím se zákazníkovi můžete dostat více na oči a zvýšíte pravděpodobnost, že se přihlásí do schránky a váš newsletter bude mít na očích jako jeden z prvních.

Velmi důležitým faktem, který je nutné mít na paměti při rozesílce newsletterů, je, že 70 % všech zaslaných e-mailů na schránky od Seznam.cz tvoří právě newslettery. To odpovídá množství 35 milionů newsletterů denně.

Pokud potřebujete poradit, jak vybrat vhodný nástroj pro rozesílku vašich newsletterů, nebo jak uživatele v jejich schránkách zaujmout, neváhejte nás kontaktovat

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018