Blog

Druhé inspirativní setkání: Jak naplno využít platformu Adform?

Druhé inspirativní setkání: Jak naplno využít platformu Adform?

MarketUP pokračuje v sérii inspirativních setkání pro významné klienty. Druhé setkání se konalo v prostorách restaurace pražského Danube House. Zúčastnilo se více než 30 zástupců z řad nejvýznamnějších klientů.

V úterý 20. září 2016 se uskutečnilo druhé inspirativní setkání, tentokrát za účasti specialistů dánské společnosti Adform. Pojďme se poohlédnout za tím, jak probíhalo nabité úterní odpoledne, zaměřené na programatickou reklamu.

Odpolední program zahájil krátce po druhé hodině odpolední Miroslav Král. Po představení si převzal mikrofon Martin Peška, který ukázal na praktických příkladech, jak MarketUP využívá programatickou reklamu pro společnosti jako je HAMÉ, Esthé nebo FANUC. 

Dále se slova ujali specialisté české pobočky společnosti Adform, která nabízí jeden z nejmodernějších nástrojů pro online reklamu. První vystupující Michael Štádler představil všem posluchačům platformu Adform. O výhodách píšeme i v jednom z našich článků na téma: jak jsme zahájili spolupráci s Adform

Následně vystoupila Zuzana Neupauerová s několika aktuálními tipy a triky pro ještě lepší výkon kampaní. 

Ondřej Bartůněk ukázal, jaké prémiové služby a možnosti ke zdokonalení účinnosti marketingových a prodejních kampaní platforma Adform nabízí. Například služba PUSH TO PLAY cíleně osloví uživatele, kteří mají výslovný zájem o produkt nebo službu. Jedná se o druh reklamy "na vyžádání," zmínil Ondřej.

V polovině programu přišel na řadu coffee break. Účastníci si mohli dát chutný sendvič, bagetu nebo sladké pečivo. K dispozici byla i výborná káva.

Po pauze se na pódiu představil Ondřej Synčák s tématem dynamického remarketingu v RTB včetně případové studie portálu Pepa.cz. Na to navázal Jakub Novotný s možnostmi využití dat v RTB. 

Za sdružení předních českých online vydavatelů CPEx (Czech Publisher Exchange) promluvil Matěj Novák, který ukázal posluchačům RTB reklamu na prémiových webech CPEx a nákupy specifických publik pro oslovení. 

Celou úterní akci završila show Lucie Bevelaqua, která se svou hudební skupinou zatančila španělské flamenco. A jak bývá zvykem, po ukončení hlavního programu zbyl prostor i pro další příjemné záležitosti, jako je raut a networking.

3 hlavní poznatky celého odpoledne:

1. Investice do programatické reklamy neustále roste, v roce 2015 tomu bylo až o více než 120 % ročně v ČR,

2. Platforma Adform nabízí nejnovější formáty reklamy na trhu,

3. Klienti dosahují aplikací nástrojů Adform zvýšení konverze kampaní až o 400 %.

A jakou známku dostalo druhé inspirativní setkání?

Účastníci hodnotili v průměru známkou 1,8 na stupnici 1 až 5 jako ve škole. Je skvělé mít feedback, díky kterému můžeme pracovat na tom, aby byla další inspirativní setkání ještě lepší a přínosnější! 

Děkujeme všem za účast a na viděnou v listopadu na třetím inspirativním setkání MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019