Blog

Anet Podráská 4. 12. 2019 Zpět

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovního řetězce na českém trhu a to jak pro oblast e-commerce, tak retailu.

V tendru agentura představila vítěznou strategii, která odhalila nové příležitosti růstu tržeb značky Decathlon. „Pro přípravu strategie jsme vycházeli z vlastní situační analýzy konkurence, z odhadovaného růstu trhu a jasné definice cílové skupiny. Na základě dat jsme identifikovali problémové oblasti a klientovi navrhli potřebná opatření,” popisuje začátky nové spolupráce Lukáš Cikánek, project manager agentury MarketUP. 

Pro růst značky hraje klíčovou roli vhodná kombinace taktik a vyvážený poměr výkonnostních a brand-buildingových kampaní. Projektový tým agentury stanovil řadu cílů, které jsou v rámci spolupráce postupně realizovány. Mezi ně patří například implementace pokročilé verze real-time reportingu, využití nejnovějších přístupů v plánování brand–buildingových kampaní nebo intenzivní spolupráce s platformami třetích stran (Adform, Google, Seznam, Heureka, Facebook aj.).

„S klientem intenzivně spolupracujeme již 4 měsíce. Naším úkolem je nastavit celkovou kontinuální digitální komunikaci, která zajistí plnění cílů nejen v online prostředí, ale také v návštěvnosti a růstu obratu kamenných poboček Decathlonu,” vysvětluje Cikánek. „Pro klienta rovněž organizujeme workshopy a školení na různá témata digitálního marketingu," uzavírá Cikánek.

Mezi další klienty agentury z kategorie sportu patří český maloobchodní řetězec se sportovní obuví a oblečením A3 Sport, pro kterého MarketUP zajišťuje již pátým rokem kompletní digitální komunikaci na českém, slovenském i německém trhu. Mezi nové klienty, které agentura získala od začátku roku 2019 patří například UniHobby, Invelt nebo Zásilkovna, kde tým agentury vytvořil údernou kreativu aktuální reklamní kampaně na podporu nové služby Mezi Námi.


Kontakt pro média:

Anet Podráská
PR & Marketing Manager
anet.podraska@marketup.cz
602593473

Digitální agentura MarketUP propojuje svět kreativity, dat a technologií a podporuje sílu značek a jejich obchodní růst. Agentura vznikla v roce 2010 a pracuje pro klienty nejen v České republice, ale také na dalších evropských trzích. Pro klienty a odbornou veřejnost agentura pravidelně pořádá vzdělávací akce na aktuální témata ze světa online marketingu. Její představitelé vystupují na konferencích, školí studenty. Více na www.marketup.cz.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019