Blog

Eva Řeháková 17. 10. 2015 Zpět

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Jak efektivně exportovat do celého světa díky internetu? Právě to bylo hlavním tématem konference Digital Export Roundtable, kterou uspořádala společnost Google. Pozvánka na setkání významných digitálních exportérů dorazila také do MarketUP.

Cílem setkání bylo propojit začínající a úspěšné digitální exportéry jak mezi sebou, tak také se zástupci státní správy a organizací, které mají v ČR na starosti agendu Jednotného digitálního trhu EU a podporu startupů a exportu.

Pozvánka na setkání v příjemném prostředí Hergetovy Cihelny od českého Googlu platila nejen pro MarketUP, ale také pro naše vybrané klienty. Inspiraci přišla načerpat Andrea Hartigová ze společnosti Jablotron a Klára Horzinková z firmy Linet.

MarketUP pozval klienty

V diskuzi se představily nejvýznamnější české startupy 

Na úvod setkání vystoupil Global Export Lead společnosti Google, David Sneddon. Ve své prezentaci ukázal, jak Google a jeho nástroje mohou usnadnit a akcelerovat exportní expanzi firmám, které chtějí oslovit zákazníky na globálních trzích.

O své zkušenosti se s návštěvníky v diskuzi podělili zástupci nejvýznamnějších českých startupů a digitálních exportérů. Vystoupil například provozní ředitel Avastu Ondřej Vlček, výkonný ředitel MALL.CZ Vít Endler nebo zakladatel a generální ředitel Skypickeru Oliver Dlouhý a další.

Digitální exportéři představili návštěvníkům vlastní exportní strategie a zaměřili se především na to, s jakými překážkami se typicky potýkají, jak je řeší a jak by jim mohly veřejné a profesní organizace a podpůrné agentury pomoci.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019