Blog

Eva Řeháková 17. 10. 2015 Zpět

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Jak efektivně exportovat do celého světa díky internetu? Právě to bylo hlavním tématem konference Digital Export Roundtable, kterou uspořádala společnost Google. Pozvánka na setkání významných digitálních exportérů dorazila také do MarketUP.

Cílem setkání bylo propojit začínající a úspěšné digitální exportéry jak mezi sebou, tak také se zástupci státní správy a organizací, které mají v ČR na starosti agendu Jednotného digitálního trhu EU a podporu startupů a exportu.

Pozvánka na setkání v příjemném prostředí Hergetovy Cihelny od českého Googlu platila nejen pro MarketUP, ale také pro naše vybrané klienty. Inspiraci přišla načerpat Andrea Hartigová ze společnosti Jablotron a Klára Horzinková z firmy Linet.

MarketUP pozval klienty

V diskuzi se představily nejvýznamnější české startupy 

Na úvod setkání vystoupil Global Export Lead společnosti Google, David Sneddon. Ve své prezentaci ukázal, jak Google a jeho nástroje mohou usnadnit a akcelerovat exportní expanzi firmám, které chtějí oslovit zákazníky na globálních trzích.

O své zkušenosti se s návštěvníky v diskuzi podělili zástupci nejvýznamnějších českých startupů a digitálních exportérů. Vystoupil například provozní ředitel Avastu Ondřej Vlček, výkonný ředitel MALL.CZ Vít Endler nebo zakladatel a generální ředitel Skypickeru Oliver Dlouhý a další.

Digitální exportéři představili návštěvníkům vlastní exportní strategie a zaměřili se především na to, s jakými překážkami se typicky potýkají, jak je řeší a jak by jim mohly veřejné a profesní organizace a podpůrné agentury pomoci.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019