Blog

Barbora Votavová 10. 6. 2013 Zpět

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

V sále pražského kina BIO OKO se v sobotu uskutečnil již 2. ročník Copycampu, specializovaného barcampu pro copywritery, marketéry či kreativce. Akce, kterou tradičně pořádala společnost H1 a Abdoc, nabídla řadu inspirativních prezentací, zajímavých kampaní, silných příběhů a mimo jiného i historek ze zákusí práce copywriterů z online i offline světa. Ani letos na Copycampu nechyběli velké osobnosti a specialisté z oboru. Lákadlem pro všechny kreativce byly také tři workshopy s autory blogu "1000 věcí, co mě serou".

A koho jste mohli na Copycampu slyšet?

Maraton přednášek odstartoval zkušený copywriter Richard Dobiáš, který pohovořil o tzv. copysketchingu. Posluchačům prozradil, jakým způsobem vznikají jeho texty, podělil se o několik užitelných rad a ukázal, proč je důležité vést si checklist a jak mu při psaní pomáhá rychlé načrtávání příběhů, argumentů a vůbec celého konceptu vznikajícího webu. Rovněž zdůraznil, že při tvorbě nových internetových stránek je potřeba spolupracovat s copywriterem už při tvorbě designu.

SEO guru Marek Prokop vystoupil s prezentací nazvanou Začarovaný rozum zaměřenou na behaviorální ekonomii. Společně s účastníky Copycampu se vydal na výpravu za hranice lidského rozumu a ukázal, jak lze nenásilnou cestou ovlivnit chování i těch nejchytřejších čtenářů.

Social media expertka Eva Došková z české agentury Bubble se v přednášce Budování značek na sociálních sítích pomocí content strategy podělila o své zkušenosti se správou firemních stránek na sociální síti Facebook. Prozradila, jak značky mohou navázat se svými fanoušky pozitivní vztah a jak se stát jejich přáteli. Značky by se měly snažit zapadnout do kontextu newsfeedu uživatelů, aby pobavily a nerušily. Jako nejvhodnější doba pro postování příspěvků se jí ověřily časy mezi 13. až 14. a 18. až 20. hodinou.

Na druhém Copycampu jste si mohli rovněž vyslechnout zajímavé přednášky šéfa Creative Copywriters Club Petra Vlasáka, copywritera Mariána Kábele, scénáristy a autora blogu 1000 věcí, co mě serou Jiřího Vaňka nebo Adama Reinbergera, který hovořil o virálním videu.


Tweety z Copycampu

Sdílené poznámky návštěvníků

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018