Blog

Barbora Votavová 20. 9. 2013 Zpět

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Remarketing je velmi efektivní nástroj pro zvýšení konverze a posilování brandu. Umožňuje dále pracovat s někým, kdo již dříve projevil zájem o vaše produkty nebo služby. Ideálním příkladem je cílení na zákazníky, kteří v e-shopu vstoupili do košíku, ale z nějakého důvodu objednávku nedokončili.

V krákém videu vám představíme remarketing a jeho využití na konkrétních příkladech z praxe. Zároveň se dozvíte, proč je remarketing dnes tak účinným marketingovým nástrojem. Je skvělý nejen pro zvýšení povědomí o vaší značce, ale i pro oslovení potenciálních zájemců o vaše produkty či služby. Ukážeme vám, jak remarketing nejlépe aplikovat pro zvýšení tržeb a posílení brandu. 

Pokud chcete tvorbu remarketingové kampaně raději svěřit do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017