Blog

Barbora Votavová 20. 9. 2013 Zpět

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Remarketing je velmi efektivní nástroj pro zvýšení konverze a posilování brandu. Umožňuje dále pracovat s někým, kdo již dříve projevil zájem o vaše produkty nebo služby. Ideálním příkladem je cílení na zákazníky, kteří v e-shopu vstoupili do košíku, ale z nějakého důvodu objednávku nedokončili.

V krákém videu vám představíme remarketing a jeho využití na konkrétních příkladech z praxe. Zároveň se dozvíte, proč je remarketing dnes tak účinným marketingovým nástrojem. Je skvělý nejen pro zvýšení povědomí o vaší značce, ale i pro oslovení potenciálních zájemců o vaše produkty či služby. Ukážeme vám, jak remarketing nejlépe aplikovat pro zvýšení tržeb a posílení brandu. 

Pokud chcete tvorbu remarketingové kampaně raději svěřit do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019