Blog

Miroslav Král 20. 8. 2013 Zpět

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

PPC reklama je po displejové reklamě nejvíce využívaná forma reklamy na internetu. V ČR se jedná zejména o reklamu ve vyhledávačích Seznam a Google. Jaké přináší inzerentům výhody a jak ji realizovat, se dozvíte v našem videu.

Řada lidí zná pojem PPC reklama, ale nezná její princip. Zde se dozvíte, jak reklama ve vyhledávačích Seznam a Google ve skutečnosti funguje, jaké má výhody ve srovnání se SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jak ji využít pro vaši firmu nebo projekt. Získáte také několik tipů, jak připravit PPC reklamní kampaň.

Pokud nejste odborníky a chcete svěřit přípravu a optimalizaci PPC kampaní profesionálům z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.  

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018