Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin
Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…
23. 1. 2019PPC reklama je po displejové reklamě nejvíce využívaná forma reklamy na internetu. V ČR se jedná zejména o reklamu ve vyhledávačích Seznam a Google. Jaké přináší inzerentům výhody a jak ji realizovat, se dozvíte v našem videu.
Řada lidí zná pojem PPC reklama, ale nezná její princip. Zde se dozvíte, jak reklama ve vyhledávačích Seznam a Google ve skutečnosti funguje, jaké má výhody ve srovnání se SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jak ji využít pro vaši firmu nebo projekt. Získáte také několik tipů, jak připravit PPC reklamní kampaň.
Pokud nejste odborníky a chcete svěřit přípravu a optimalizaci PPC kampaní profesionálům z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.
Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…
23. 1. 2019Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…
16. 1. 2019Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…
11. 1. 2019Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…
7. 1. 2019Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…
3. 1. 2019Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…
28. 12. 2018