Blog

Barbora Votavová 8. 11. 2013 Zpět

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Affiliate marketing se nejen ve světě, ale i v České republice rozvíjí rychlým tempem. Tento moderní systém využívá metody plateb CPA (Cost Per Action), CPL (Cost Per Lead) a CPS (Cost Per Sale). Je vhodný například pro finanční produkty, spotřební zboží vysoké hodnoty nebo prodej energií. Příprava affiliate marketingové kampaně je obvykle náročná, proto se využívá především pro dlouhodobé kampaně.

V tomto krátkém videu se dozvíte základní informace o affiliate marketingu a jak tento moderní prodejní kanál funguje. Dozvíte se také, pro koho je affiliate marketing vhodný a jak ho efektivně využít k posílení online prodeje.

Pokud si nevíte rady jak affiliate marketingovou kampaň vytvořit a co nejlépe ji využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017