Blog

Barbora Votavová 8. 11. 2013 Zpět

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Affiliate marketing se nejen ve světě, ale i v České republice rozvíjí rychlým tempem. Tento moderní systém využívá metody plateb CPA (Cost Per Action), CPL (Cost Per Lead) a CPS (Cost Per Sale). Je vhodný například pro finanční produkty, spotřební zboží vysoké hodnoty nebo prodej energií. Příprava affiliate marketingové kampaně je obvykle náročná, proto se využívá především pro dlouhodobé kampaně.

V tomto krátkém videu se dozvíte základní informace o affiliate marketingu a jak tento moderní prodejní kanál funguje. Dozvíte se také, pro koho je affiliate marketing vhodný a jak ho efektivně využít k posílení online prodeje.

Pokud si nevíte rady jak affiliate marketingovou kampaň vytvořit a co nejlépe ji využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017