Blog

Diana Walsh 26. 2. 2017 Zpět

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nadšence. Chceme tak studentům a zájemcům o obor, kteří prošli Digisemestrem, Digitální garáží, nebo se jen zajímají o online marketing, umožnit převést teoretické znalosti do praxe.

V rámci workshopů si účastníci na vlastní kůži vyzkoušejí všechny kroky při vytvoření nabídky, nastavení kampaně i tvorbě obsahu. Věnovat se jim budou naši specialisté z jednotlivých oddělení – od obchodního, přes realizační, až po Copy & Social tým. Díky tomu, že si vyzkoušejí práci všech oddělení, budou schopni sami nejlépe zhodnotit, která pozice by je nejvíce bavila a naplňovala jejich očekávání od „práce snů“.

Na programu je devět workshopů, jejichž náplní bude:

1. Jak si vybrat vhodného klienta a jak ho zaujmout?

2. Komunikace a práce s klientem – co obnáší?

3. Výkonnostní kampaně pro menšího klienta

4. Výkonnostní kampaně pro velkého klienta

5. Kampaně na generování online poptávek

6. Brandová kampaň pro velkou značku

7. Měření, analýzy a rozhodování podle dat

8. Sociální sítě a jejich užití při budování značky

9. Vše o textech: Copywriting, mailing a PR

MarketUP akademie 

V prvních dvou blocích se účastníci dozvědí od obchodního týmu základní informace o Business Developmentu a Account Managementu. Zjistí, jak vytvořit nabídku a media plán, naučí se finanční a marketingovou analýzu klienta. Následovat bude fiktivní schůzka s klientem, kde si budou moci vyzkoušet, jak s klienty jednat, jak prezentovat nabídku a jakým způsobem řešit námitky.

Realizační tým se postará o to, aby účastníci dokázali po absolvování kurzu stanovit strukturu kampaně podle typu klienta. Ukáže nastavení a optimalizaci kampaní v reklamních systémech AdWords, Sklik, Adform a Facebook. Následně bude společně s našimi „studenty“ kampaně vyhodnocovat a vytvářet report.

Copy & Social tým, který má na starost tvorbu zajímavého obsahu, se podělí o ukázky koncepce a reportu pro sociální sítě. Vysvětlí, jak smysluplně propagovat příspěvky na sociálních sítích, jak pracovat s mailingovými platformami a ukáže i základy PR. Ale hlavně předá osvědčené tipy a triky k tvorbě atraktivního obsahu se zohledněním SEO.

Workshopy budu probíhat každou středu a pátek od 5.4. do 26.5. 2017 v našich moderních kancelářích na Andělu. Přihlášky je možné zasílat do půlnoci 19. 3. 2017.

Přihlásit se může úplně každý. Primárně je však program určen pro absolventy jiných, spíše teoretických vzdělávacích programů, které se týkají online marketingu. (http://digisemestr.czhttps://digitalnigaraz.withgoogle.com)

MarketUP Academy je nadstavbový vzdělávací program, který umožní nahlédnout pod pokličku a poznat, jak se vaří ten pravý online marketing. Nestojí nic víc než ochotu, nadšení a čas zájemců.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017