Blog

Diana Walsh 26. 2. 2017 Zpět

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nadšence. Chceme tak studentům a zájemcům o obor, kteří prošli Digisemestrem, Digitální garáží, nebo se jen zajímají o online marketing, umožnit převést teoretické znalosti do praxe.

V rámci workshopů si účastníci na vlastní kůži vyzkoušejí všechny kroky při vytvoření nabídky, nastavení kampaně i tvorbě obsahu. Věnovat se jim budou naši specialisté z jednotlivých oddělení – od obchodního, přes realizační, až po Copy & Social tým. Díky tomu, že si vyzkoušejí práci všech oddělení, budou schopni sami nejlépe zhodnotit, která pozice by je nejvíce bavila a naplňovala jejich očekávání od „práce snů“.

Na programu je devět workshopů, jejichž náplní bude:

1. Jak si vybrat vhodného klienta a jak ho zaujmout?

2. Komunikace a práce s klientem – co obnáší?

3. Výkonnostní kampaně pro menšího klienta

4. Výkonnostní kampaně pro velkého klienta

5. Kampaně na generování online poptávek

6. Brandová kampaň pro velkou značku

7. Měření, analýzy a rozhodování podle dat

8. Sociální sítě a jejich užití při budování značky

9. Vše o textech: Copywriting, mailing a PR

MarketUP akademie 

V prvních dvou blocích se účastníci dozvědí od obchodního týmu základní informace o Business Developmentu a Account Managementu. Zjistí, jak vytvořit nabídku a media plán, naučí se finanční a marketingovou analýzu klienta. Následovat bude fiktivní schůzka s klientem, kde si budou moci vyzkoušet, jak s klienty jednat, jak prezentovat nabídku a jakým způsobem řešit námitky.

Realizační tým se postará o to, aby účastníci dokázali po absolvování kurzu stanovit strukturu kampaně podle typu klienta. Ukáže nastavení a optimalizaci kampaní v reklamních systémech AdWords, Sklik, Adform a Facebook. Následně bude společně s našimi „studenty“ kampaně vyhodnocovat a vytvářet report.

Copy & Social tým, který má na starost tvorbu zajímavého obsahu, se podělí o ukázky koncepce a reportu pro sociální sítě. Vysvětlí, jak smysluplně propagovat příspěvky na sociálních sítích, jak pracovat s mailingovými platformami a ukáže i základy PR. Ale hlavně předá osvědčené tipy a triky k tvorbě atraktivního obsahu se zohledněním SEO.

Workshopy budu probíhat každou středu a pátek od 5.4. do 26.5. 2017 v našich moderních kancelářích na Andělu. Přihlášky je možné zasílat do půlnoci 19. 3. 2017.

Přihlásit se může úplně každý. Primárně je však program určen pro absolventy jiných, spíše teoretických vzdělávacích programů, které se týkají online marketingu. (http://digisemestr.czhttps://digitalnigaraz.withgoogle.com)

MarketUP Academy je nadstavbový vzdělávací program, který umožní nahlédnout pod pokličku a poznat, jak se vaří ten pravý online marketing. Nestojí nic víc než ochotu, nadšení a čas zájemců.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019