Blog

Diana Walsh 26. 2. 2017 Zpět

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nadšence. Chceme tak studentům a zájemcům o obor, kteří prošli Digisemestrem, Digitální garáží, nebo se jen zajímají o online marketing, umožnit převést teoretické znalosti do praxe.

V rámci workshopů si účastníci na vlastní kůži vyzkoušejí všechny kroky při vytvoření nabídky, nastavení kampaně i tvorbě obsahu. Věnovat se jim budou naši specialisté z jednotlivých oddělení – od obchodního, přes realizační, až po Copy & Social tým. Díky tomu, že si vyzkoušejí práci všech oddělení, budou schopni sami nejlépe zhodnotit, která pozice by je nejvíce bavila a naplňovala jejich očekávání od „práce snů“.

Na programu je devět workshopů, jejichž náplní bude:

1. Jak si vybrat vhodného klienta a jak ho zaujmout?

2. Komunikace a práce s klientem – co obnáší?

3. Výkonnostní kampaně pro menšího klienta

4. Výkonnostní kampaně pro velkého klienta

5. Kampaně na generování online poptávek

6. Brandová kampaň pro velkou značku

7. Měření, analýzy a rozhodování podle dat

8. Sociální sítě a jejich užití při budování značky

9. Vše o textech: Copywriting, mailing a PR

MarketUP akademie 

V prvních dvou blocích se účastníci dozvědí od obchodního týmu základní informace o Business Developmentu a Account Managementu. Zjistí, jak vytvořit nabídku a media plán, naučí se finanční a marketingovou analýzu klienta. Následovat bude fiktivní schůzka s klientem, kde si budou moci vyzkoušet, jak s klienty jednat, jak prezentovat nabídku a jakým způsobem řešit námitky.

Realizační tým se postará o to, aby účastníci dokázali po absolvování kurzu stanovit strukturu kampaně podle typu klienta. Ukáže nastavení a optimalizaci kampaní v reklamních systémech AdWords, Sklik, Adform a Facebook. Následně bude společně s našimi „studenty“ kampaně vyhodnocovat a vytvářet report.

Copy & Social tým, který má na starost tvorbu zajímavého obsahu, se podělí o ukázky koncepce a reportu pro sociální sítě. Vysvětlí, jak smysluplně propagovat příspěvky na sociálních sítích, jak pracovat s mailingovými platformami a ukáže i základy PR. Ale hlavně předá osvědčené tipy a triky k tvorbě atraktivního obsahu se zohledněním SEO.

Workshopy budu probíhat každou středu a pátek od 5.4. do 26.5. 2017 v našich moderních kancelářích na Andělu. Přihlášky je možné zasílat do půlnoci 19. 3. 2017.

Přihlásit se může úplně každý. Primárně je však program určen pro absolventy jiných, spíše teoretických vzdělávacích programů, které se týkají online marketingu. (http://digisemestr.czhttps://digitalnigaraz.withgoogle.com)

MarketUP Academy je nadstavbový vzdělávací program, který umožní nahlédnout pod pokličku a poznat, jak se vaří ten pravý online marketing. Nestojí nic víc než ochotu, nadšení a čas zájemců.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017