Blog

Diana Walsh 26. 2. 2017 Zpět

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nadšence. Chceme tak studentům a zájemcům o obor, kteří prošli Digisemestrem, Digitální garáží, nebo se jen zajímají o online marketing, umožnit převést teoretické znalosti do praxe.

V rámci workshopů si účastníci na vlastní kůži vyzkoušejí všechny kroky při vytvoření nabídky, nastavení kampaně i tvorbě obsahu. Věnovat se jim budou naši specialisté z jednotlivých oddělení – od obchodního, přes realizační, až po Copy & Social tým. Díky tomu, že si vyzkoušejí práci všech oddělení, budou schopni sami nejlépe zhodnotit, která pozice by je nejvíce bavila a naplňovala jejich očekávání od „práce snů“.

Na programu je devět workshopů, jejichž náplní bude:

1. Jak si vybrat vhodného klienta a jak ho zaujmout?

2. Komunikace a práce s klientem – co obnáší?

3. Výkonnostní kampaně pro menšího klienta

4. Výkonnostní kampaně pro velkého klienta

5. Kampaně na generování online poptávek

6. Brandová kampaň pro velkou značku

7. Měření, analýzy a rozhodování podle dat

8. Sociální sítě a jejich užití při budování značky

9. Vše o textech: Copywriting, mailing a PR

MarketUP akademie 

V prvních dvou blocích se účastníci dozvědí od obchodního týmu základní informace o Business Developmentu a Account Managementu. Zjistí, jak vytvořit nabídku a media plán, naučí se finanční a marketingovou analýzu klienta. Následovat bude fiktivní schůzka s klientem, kde si budou moci vyzkoušet, jak s klienty jednat, jak prezentovat nabídku a jakým způsobem řešit námitky.

Realizační tým se postará o to, aby účastníci dokázali po absolvování kurzu stanovit strukturu kampaně podle typu klienta. Ukáže nastavení a optimalizaci kampaní v reklamních systémech AdWords, Sklik, Adform a Facebook. Následně bude společně s našimi „studenty“ kampaně vyhodnocovat a vytvářet report.

Copy & Social tým, který má na starost tvorbu zajímavého obsahu, se podělí o ukázky koncepce a reportu pro sociální sítě. Vysvětlí, jak smysluplně propagovat příspěvky na sociálních sítích, jak pracovat s mailingovými platformami a ukáže i základy PR. Ale hlavně předá osvědčené tipy a triky k tvorbě atraktivního obsahu se zohledněním SEO.

Workshopy budu probíhat každou středu a pátek od 5.4. do 26.5. 2017 v našich moderních kancelářích na Andělu. Přihlášky je možné zasílat do půlnoci 19. 3. 2017.

Přihlásit se může úplně každý. Primárně je však program určen pro absolventy jiných, spíše teoretických vzdělávacích programů, které se týkají online marketingu. (http://digisemestr.czhttps://digitalnigaraz.withgoogle.com)

MarketUP Academy je nadstavbový vzdělávací program, který umožní nahlédnout pod pokličku a poznat, jak se vaří ten pravý online marketing. Nestojí nic víc než ochotu, nadšení a čas zájemců.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019