Blog

Diana Walsh 26. 2. 2017 Zpět

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nadšence. Chceme tak studentům a zájemcům o obor, kteří prošli Digisemestrem, Digitální garáží, nebo se jen zajímají o online marketing, umožnit převést teoretické znalosti do praxe.

V rámci workshopů si účastníci na vlastní kůži vyzkoušejí všechny kroky při vytvoření nabídky, nastavení kampaně i tvorbě obsahu. Věnovat se jim budou naši specialisté z jednotlivých oddělení – od obchodního, přes realizační, až po Copy & Social tým. Díky tomu, že si vyzkoušejí práci všech oddělení, budou schopni sami nejlépe zhodnotit, která pozice by je nejvíce bavila a naplňovala jejich očekávání od „práce snů“.

Na programu je devět workshopů, jejichž náplní bude:

1. Jak si vybrat vhodného klienta a jak ho zaujmout?

2. Komunikace a práce s klientem – co obnáší?

3. Výkonnostní kampaně pro menšího klienta

4. Výkonnostní kampaně pro velkého klienta

5. Kampaně na generování online poptávek

6. Brandová kampaň pro velkou značku

7. Měření, analýzy a rozhodování podle dat

8. Sociální sítě a jejich užití při budování značky

9. Vše o textech: Copywriting, mailing a PR

MarketUP akademie 

V prvních dvou blocích se účastníci dozvědí od obchodního týmu základní informace o Business Developmentu a Account Managementu. Zjistí, jak vytvořit nabídku a media plán, naučí se finanční a marketingovou analýzu klienta. Následovat bude fiktivní schůzka s klientem, kde si budou moci vyzkoušet, jak s klienty jednat, jak prezentovat nabídku a jakým způsobem řešit námitky.

Realizační tým se postará o to, aby účastníci dokázali po absolvování kurzu stanovit strukturu kampaně podle typu klienta. Ukáže nastavení a optimalizaci kampaní v reklamních systémech AdWords, Sklik, Adform a Facebook. Následně bude společně s našimi „studenty“ kampaně vyhodnocovat a vytvářet report.

Copy & Social tým, který má na starost tvorbu zajímavého obsahu, se podělí o ukázky koncepce a reportu pro sociální sítě. Vysvětlí, jak smysluplně propagovat příspěvky na sociálních sítích, jak pracovat s mailingovými platformami a ukáže i základy PR. Ale hlavně předá osvědčené tipy a triky k tvorbě atraktivního obsahu se zohledněním SEO.

Workshopy budu probíhat každou středu a pátek od 5.4. do 26.5. 2017 v našich moderních kancelářích na Andělu. Přihlášky je možné zasílat do půlnoci 19. 3. 2017.

Přihlásit se může úplně každý. Primárně je však program určen pro absolventy jiných, spíše teoretických vzdělávacích programů, které se týkají online marketingu. (http://digisemestr.czhttps://digitalnigaraz.withgoogle.com)

MarketUP Academy je nadstavbový vzdělávací program, který umožní nahlédnout pod pokličku a poznat, jak se vaří ten pravý online marketing. Nestojí nic víc než ochotu, nadšení a čas zájemců.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017