Blog

Červen je měsícem marketingu na VŠEM. Přednáší specialisté MarketUP

Červen je měsícem marketingu na VŠEM. Přednáší specialisté MarketUP

Po velkém úspěchu workshopů na VŠE pokračujeme v pořádání seminářů o online marketingu na další pražské vysoké škole. Tentokrát se jedná o Vysokou školu ekonomie a managementu. Červen se stal měsícem online marketingu na VŠEM.

Studenti VŠEM se mohli přihlašovat na čtyři setkání se specialisty MarketUP. Zájem byl stejně jako u předchozích seminářů na VŠE nevídaný a všechny 4 workshopy byly rychle plně obsazeny.

První seminář, který seznámil studenty s aktuálními nástroji online marketingu, už máme za sebou. V průběhu přednášky padalo mnoho dotazů, viděli jsme velký zájem studentů o tento obor. Někteří ze zúčastněných si už práci s online nástroji vyzkoušeli jak na vlastních projektech, tak v zaměstnání. Dotazy proto byly často velmi konkrétní.

Seminář na VŠEM

Témata dalších 3 seminářů:

Google Adwords – praktický workshop, kde seznámíme studenty se základy sestavování kampaní v systému Google Adwords

Google Analytics – workshop s cílem předat studentům základní zkušenost s analyzováním provozu na webu prostřednictvím systému Google Analytics

Content management a sociální sítě – seminář poodhalí možnosti práce s obsahem (texty, obrázky, videa, aplikace, …) na internetu. Zároveň představíme, jak mohou pomoci sociální sítě v marketingu produktů a služeb

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019