Blog

Kristina Pohlová 17. 6. 2015 Zpět

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

V pátek 12.6. jsme v MarketUP pořádali Business snídani na téma digitální komunikace z pohledu digitální agentury versus PR agentury. Návštěvníci si mohli vychutnat skvělou kávu a snídani a navíc si odnesli zajímavé tipy pro digitální komunikaci.

Online komunikace podle digitální agentury

Pohled výkonnostní digitální agentury prezentoval Miroslav Král, který upozorňoval na nutnost marketérů rychle se přizpůsobit změnám v nákupním chování v posledních letech a zastihnout zákazníky tam, kde tráví většinu času: na smartphonech, tabletech a PC.

Tablety a mobily

Někteří inzerenti bohužel svůj marketingový mix přizpůsobují novým trendům jen velmi pomalu. Stále spoléhají jen na tradiční média, jako je televize, byť na nich zákazníci tráví čím dál méně času. Přitom digitální kampaň se dá dělat už i s malým rozpočtem a hlavně s měřitelnými výsledky.

Online agentura má tvrdá data

Právě práce s „tvrdými daty“ o uživatelích a jejich nákupním chování na internetu odlišuje práci digitální agentury od PR agentury, jejíž výsledky jsou měřitelné spíše v dlouhodobém horizontu. V online prostředí je možné měřit počet návštěv, cenu 1 objednávky nebo počet impresí.

Přednáška o online taktikách

PR agentura a měkké faktory

PR agentura vidí podle managing partnera agentury PRAM Patrika Schobera svou roli v „měkkých faktorech“. Buduje vztahy s veřejností a snaží se o pozitivní image. Jejím úkolem je často například monitorování sociálních sítí a snaha otočit negativní komentáře v pozitivní.

Po přednáškách se rozproudila diskuze o důležitosti prolínání obou pohledů. Každá kampaň má jiný cíl, proto je nutné si vždy předem ujasnit, jaké taktiky využít.

Diskuze po přednášce

Kromě tipů pro digitální komunikaci si návštěvníci vychutnali také skvělou bohatou snídani. Děkujeme všem zúčastněným za návštěvu!

Snídaně v MarketUP

Business snídaně v délce 90 minut se účastníkům velmi líbila a všichni by ji doporučili svým kolegům a známým.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019