Blog

Kristina Pohlová 17. 6. 2015 Zpět

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

V pátek 12.6. jsme v MarketUP pořádali Business snídani na téma digitální komunikace z pohledu digitální agentury versus PR agentury. Návštěvníci si mohli vychutnat skvělou kávu a snídani a navíc si odnesli zajímavé tipy pro digitální komunikaci.

Online komunikace podle digitální agentury

Pohled výkonnostní digitální agentury prezentoval Miroslav Král, který upozorňoval na nutnost marketérů rychle se přizpůsobit změnám v nákupním chování v posledních letech a zastihnout zákazníky tam, kde tráví většinu času: na smartphonech, tabletech a PC.

Tablety a mobily

Někteří inzerenti bohužel svůj marketingový mix přizpůsobují novým trendům jen velmi pomalu. Stále spoléhají jen na tradiční média, jako je televize, byť na nich zákazníci tráví čím dál méně času. Přitom digitální kampaň se dá dělat už i s malým rozpočtem a hlavně s měřitelnými výsledky.

Online agentura má tvrdá data

Právě práce s „tvrdými daty“ o uživatelích a jejich nákupním chování na internetu odlišuje práci digitální agentury od PR agentury, jejíž výsledky jsou měřitelné spíše v dlouhodobém horizontu. V online prostředí je možné měřit počet návštěv, cenu 1 objednávky nebo počet impresí.

Přednáška o online taktikách

PR agentura a měkké faktory

PR agentura vidí podle managing partnera agentury PRAM Patrika Schobera svou roli v „měkkých faktorech“. Buduje vztahy s veřejností a snaží se o pozitivní image. Jejím úkolem je často například monitorování sociálních sítí a snaha otočit negativní komentáře v pozitivní.

Po přednáškách se rozproudila diskuze o důležitosti prolínání obou pohledů. Každá kampaň má jiný cíl, proto je nutné si vždy předem ujasnit, jaké taktiky využít.

Diskuze po přednášce

Kromě tipů pro digitální komunikaci si návštěvníci vychutnali také skvělou bohatou snídani. Děkujeme všem zúčastněným za návštěvu!

Snídaně v MarketUP

Business snídaně v délce 90 minut se účastníkům velmi líbila a všichni by ji doporučili svým kolegům a známým.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017