Blog

Aleš Vávra 28. 3. 2013 Zpět

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Nedávná studie společnosti Google a výzkumné firmy Nielsen ukazuje zajímavá fakta z oblasti vyhledávání informací na mobilních telefonech. Více jak 55 % konverzí (nákup na e-shopu, návštěva kamenného obchodu, kontaktování obchodu prostřednictvím e-mailu nebo telefonu) se uskuteční do hodiny od vyhledání potřebné informace. Dalších 26 % konverzí se pak uskuteční do pěti hodin.

Mobile Search Moments

Tento fakt dokazuje, že když uživatel něco hledá na mobilním telefonu, je už skutečně rozhodnutý a daný produkt nebo službu opravdu potřebuje. Nachází se tedy na konci nákupního procesu.

Dalším překvapením je také místo vyhledávání. Až 68 % uživatelů vyhledává potřebné informace pomocí mobilního telefonu z domova, dalších 9 % se zrovna nachází v práci a pouhých 17 % je někde na cestě. Zdá se, že počítače jsou na rychlejším ústupu než bychom předpokládali.

Mobile Search Moments

Majitelé chytrých mobilních telefonů hledají nejčastěji místa, kde by se mohli pobavit nebo kulturně vyžít (15 %). Dále hledají aktuální zprávy a všeobecné informace. Podle studie je nejčastější doba pro vyhledávání informací na mobilech po osmé večer do půlnoci. 

Kompletní výsledky studie najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019