Blog

Aleš Vávra 28. 3. 2013 Zpět

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Nedávná studie společnosti Google a výzkumné firmy Nielsen ukazuje zajímavá fakta z oblasti vyhledávání informací na mobilních telefonech. Více jak 55 % konverzí (nákup na e-shopu, návštěva kamenného obchodu, kontaktování obchodu prostřednictvím e-mailu nebo telefonu) se uskuteční do hodiny od vyhledání potřebné informace. Dalších 26 % konverzí se pak uskuteční do pěti hodin.

Mobile Search Moments

Tento fakt dokazuje, že když uživatel něco hledá na mobilním telefonu, je už skutečně rozhodnutý a daný produkt nebo službu opravdu potřebuje. Nachází se tedy na konci nákupního procesu.

Dalším překvapením je také místo vyhledávání. Až 68 % uživatelů vyhledává potřebné informace pomocí mobilního telefonu z domova, dalších 9 % se zrovna nachází v práci a pouhých 17 % je někde na cestě. Zdá se, že počítače jsou na rychlejším ústupu než bychom předpokládali.

Mobile Search Moments

Majitelé chytrých mobilních telefonů hledají nejčastěji místa, kde by se mohli pobavit nebo kulturně vyžít (15 %). Dále hledají aktuální zprávy a všeobecné informace. Podle studie je nejčastější doba pro vyhledávání informací na mobilech po osmé večer do půlnoci. 

Kompletní výsledky studie najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017