Blog

Barbora Votavová 14. 6. 2013 Zpět

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Spekulace ohledně vstupu americké společnosti Amazon na český trh byly vyvráceny. Největší internetový obchod na světě sice v České republice postaví logistické centrum, ale bude určeno pro německý trh. Informoval o tom server Lupa.cz.

V dubnu přišel deník E15 s informací, že Amazon plánuje otevřít v České republice logistické centrum a vstoupit na český trh. Tento záměr však nejoblíbenější e-shop tehdy nepotvrdil.

Nové logistické centrum o rozloze 25 tisíc metrů čtverečních, které vyroste v blízkosti pražského letiště, bude stejně jako některé další sklady Amazonu provozovat firma Menlo Worldwide Logistics. Sklad v Česku se bude zabývat především vráceným zbožím, nikoli expedicí objednaných produktů. Původně se spekulovalo o expedování zboží objednaného z Česka a dalších zemí střední a východní Evropy, ale centrum bude nakonec obsluhovat pouze německý trh.

V současné době dělají firmy Amazon i Menlo nábory na vybraných českých univerzitách, na základě kterých vyberou zhruba dvacet lidí, které pošlou na trénink do Spojených států. Ti by pak měli mít na starosti týmy zaměstnanců a jejich zaškolování.

V pražském logistickém centru bude pravděpodobně zaveden směnný provoz a bude fungovat minimálně do 22. hodiny denně. Počet zaměstnanců by se měl pohybovat okolo stovky lidí, o Vánocích by mohl dosáhnout i jednoho tisíce.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017