Blog

Barbora Votavová 14. 6. 2013 Zpět

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Spekulace ohledně vstupu americké společnosti Amazon na český trh byly vyvráceny. Největší internetový obchod na světě sice v České republice postaví logistické centrum, ale bude určeno pro německý trh. Informoval o tom server Lupa.cz.

V dubnu přišel deník E15 s informací, že Amazon plánuje otevřít v České republice logistické centrum a vstoupit na český trh. Tento záměr však nejoblíbenější e-shop tehdy nepotvrdil.

Nové logistické centrum o rozloze 25 tisíc metrů čtverečních, které vyroste v blízkosti pražského letiště, bude stejně jako některé další sklady Amazonu provozovat firma Menlo Worldwide Logistics. Sklad v Česku se bude zabývat především vráceným zbožím, nikoli expedicí objednaných produktů. Původně se spekulovalo o expedování zboží objednaného z Česka a dalších zemí střední a východní Evropy, ale centrum bude nakonec obsluhovat pouze německý trh.

V současné době dělají firmy Amazon i Menlo nábory na vybraných českých univerzitách, na základě kterých vyberou zhruba dvacet lidí, které pošlou na trénink do Spojených států. Ti by pak měli mít na starosti týmy zaměstnanců a jejich zaškolování.

V pražském logistickém centru bude pravděpodobně zaveden směnný provoz a bude fungovat minimálně do 22. hodiny denně. Počet zaměstnanců by se měl pohybovat okolo stovky lidí, o Vánocích by mohl dosáhnout i jednoho tisíce.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019