Blog

Barbora Votavová 14. 6. 2013 Zpět

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Spekulace ohledně vstupu americké společnosti Amazon na český trh byly vyvráceny. Největší internetový obchod na světě sice v České republice postaví logistické centrum, ale bude určeno pro německý trh. Informoval o tom server Lupa.cz.

V dubnu přišel deník E15 s informací, že Amazon plánuje otevřít v České republice logistické centrum a vstoupit na český trh. Tento záměr však nejoblíbenější e-shop tehdy nepotvrdil.

Nové logistické centrum o rozloze 25 tisíc metrů čtverečních, které vyroste v blízkosti pražského letiště, bude stejně jako některé další sklady Amazonu provozovat firma Menlo Worldwide Logistics. Sklad v Česku se bude zabývat především vráceným zbožím, nikoli expedicí objednaných produktů. Původně se spekulovalo o expedování zboží objednaného z Česka a dalších zemí střední a východní Evropy, ale centrum bude nakonec obsluhovat pouze německý trh.

V současné době dělají firmy Amazon i Menlo nábory na vybraných českých univerzitách, na základě kterých vyberou zhruba dvacet lidí, které pošlou na trénink do Spojených států. Ti by pak měli mít na starosti týmy zaměstnanců a jejich zaškolování.

V pražském logistickém centru bude pravděpodobně zaveden směnný provoz a bude fungovat minimálně do 22. hodiny denně. Počet zaměstnanců by se měl pohybovat okolo stovky lidí, o Vánocích by mohl dosáhnout i jednoho tisíce.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019

Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů

Influenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodo…

21. 6. 2019

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018…

20. 6. 2019