Blog

Eva Řeháková 28. 3. 2017 Zpět

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

MarketUP pokračuje v úspěšné spolupráci s klienty A3 Sport / Adidas a Oriflame, pro které bude připravovat digitální kampaně na prodej sportovní obuvi a nábor kosmetických poradců. Získali jsme navíc zcela nového klienta, značku skvělé zmrzliny Häagen-Dazs, které budeme spravovat sociální sítě.

V březnu jsme zvítězili v tenderu společnosti Adidas na digitální kampaně. Budeme tak propagovat sportovní obuv Adidas a Reebok s cílem prodeje v kamenné prodejní síti a na e-shopu společnosti A3 sport i v roce 2017. Navázali jsme na úspěšnou spolupráci z předchozích let 2015 a 2016.

Zároveň se nám podařilo zabodovat u společnosti Orilame, která hledala agenturu, jež připraví kampaň pro nábor nových kosmetických poradkyň. Ta zahrnuje i tvorbu řady video spotů pro YouTube. I zde pokračujeme ve spolupráci po loňské úspěšné kampani na vybrané produkty značky Oriflame.

Poslední klient je pro nás zcela nový a jedná se doslova o love brand. Zvítězili jsme v tenderu na správu sociálních sítí zmrzlin značky Häagen-Dazs, které zákazníci díky lahodné chuti milují. Na práci pro všechny tři klienty se už moc těšíme!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017