Blog

Eva Řeháková 28. 3. 2017 Zpět

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

MarketUP pokračuje v úspěšné spolupráci s klienty A3 Sport / Adidas a Oriflame, pro které bude připravovat digitální kampaně na prodej sportovní obuvi a nábor kosmetických poradců. Získali jsme navíc zcela nového klienta, značku skvělé zmrzliny Häagen-Dazs, které budeme spravovat sociální sítě.

V březnu jsme zvítězili v tenderu společnosti Adidas na digitální kampaně. Budeme tak propagovat sportovní obuv Adidas a Reebok s cílem prodeje v kamenné prodejní síti a na e-shopu společnosti A3 sport i v roce 2017. Navázali jsme na úspěšnou spolupráci z předchozích let 2015 a 2016.

Zároveň se nám podařilo zabodovat u společnosti Orilame, která hledala agenturu, jež připraví kampaň pro nábor nových kosmetických poradkyň. Ta zahrnuje i tvorbu řady video spotů pro YouTube. I zde pokračujeme ve spolupráci po loňské úspěšné kampani na vybrané produkty značky Oriflame.

Poslední klient je pro nás zcela nový a jedná se doslova o love brand. Zvítězili jsme v tenderu na správu sociálních sítí zmrzlin značky Häagen-Dazs, které zákazníci díky lahodné chuti milují. Na práci pro všechny tři klienty se už moc těšíme!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019