Blog

Eva Řeháková 28. 3. 2017 Zpět

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

MarketUP pokračuje v úspěšné spolupráci s klienty A3 Sport / Adidas a Oriflame, pro které bude připravovat digitální kampaně na prodej sportovní obuvi a nábor kosmetických poradců. Získali jsme navíc zcela nového klienta, značku skvělé zmrzliny Häagen-Dazs, které budeme spravovat sociální sítě.

V březnu jsme zvítězili v tenderu společnosti Adidas na digitální kampaně. Budeme tak propagovat sportovní obuv Adidas a Reebok s cílem prodeje v kamenné prodejní síti a na e-shopu společnosti A3 sport i v roce 2017. Navázali jsme na úspěšnou spolupráci z předchozích let 2015 a 2016.

Zároveň se nám podařilo zabodovat u společnosti Orilame, která hledala agenturu, jež připraví kampaň pro nábor nových kosmetických poradkyň. Ta zahrnuje i tvorbu řady video spotů pro YouTube. I zde pokračujeme ve spolupráci po loňské úspěšné kampani na vybrané produkty značky Oriflame.

Poslední klient je pro nás zcela nový a jedná se doslova o love brand. Zvítězili jsme v tenderu na správu sociálních sítí zmrzlin značky Häagen-Dazs, které zákazníci díky lahodné chuti milují. Na práci pro všechny tři klienty se už moc těšíme!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017