Blog

Eva Řeháková 28. 3. 2017 Zpět

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

MarketUP pokračuje v úspěšné spolupráci s klienty A3 Sport / Adidas a Oriflame, pro které bude připravovat digitální kampaně na prodej sportovní obuvi a nábor kosmetických poradců. Získali jsme navíc zcela nového klienta, značku skvělé zmrzliny Häagen-Dazs, které budeme spravovat sociální sítě.

V březnu jsme zvítězili v tenderu společnosti Adidas na digitální kampaně. Budeme tak propagovat sportovní obuv Adidas a Reebok s cílem prodeje v kamenné prodejní síti a na e-shopu společnosti A3 sport i v roce 2017. Navázali jsme na úspěšnou spolupráci z předchozích let 2015 a 2016.

Zároveň se nám podařilo zabodovat u společnosti Orilame, která hledala agenturu, jež připraví kampaň pro nábor nových kosmetických poradkyň. Ta zahrnuje i tvorbu řady video spotů pro YouTube. I zde pokračujeme ve spolupráci po loňské úspěšné kampani na vybrané produkty značky Oriflame.

Poslední klient je pro nás zcela nový a jedná se doslova o love brand. Zvítězili jsme v tenderu na správu sociálních sítí zmrzlin značky Häagen-Dazs, které zákazníci díky lahodné chuti milují. Na práci pro všechny tři klienty se už moc těšíme!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019