Blog

Barbora Votavová 22. 2. 2013 Zpět

8 způsobů jak zvýšit návštěvnost webu

8 způsobů jak zvýšit návštěvnost webu

Marně přemýšlíte jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek nebo e-shopu? Nezoufejte. Máme pro vás osm účinných tipů, jak pozvednout vaše křivky vzhůru a přivést na web relevantní návštěvníky. Aby byly cíle uskutečnitelné, je nutné dát všemu dostatek času a obrnit se notnou dávkou trpělivosti.

1. Design a architektura webu
Aby byl web úspěšný, musí v první řadě návštěvníka zaujmout. Měl by být koncipován tak, aby se na něm uživatel snadno zorientoval, cítil se zde dobře a rychle našel, co potřebuje. Pěkný, čistý a moderní design je samozřejmostí.
 
2. Kvalitní a originální obsah
Dejte si záležet nejen na grafice, ale i na samotném obsahu. Chytlavé slogany a kvalitně napsané texty jsou pro návštěvníka webu skvělým impulzem k nákupu. Pokud uživatelům internetu nabídnete hodnotný obsah, budou se k vám rádi vracet.
 
3. SEO
Tvorba obsahu je důležitá také z hlediska SEO, které vám napomůže k lepšímu umístění ve vyhledavačích. Správně strukturovaný text by měl obsahovat klíčová slova, která uživatelé internetu používají při hledání vašich produktů či služeb. Texty však musí být stále čtivé, srozumitelné a rozhodně by neměly působit dojmem, že slouží pouze pro optimalizaci na konkrétní klíčové slovo. Takové texty nepotěší ani uživatele, ani algoritmy Googlu. Na webu by se rovněž neměl objevit duplicitní obsah nebo prázdné stránky.

4. Zpětné odkazy
Pokud máte v pořádku design i obsah, je na čase dát o sobě vědět. Pro zvýšení návštěvnosti webu je vhodné zajistit odkazy na jiných webech, nejlépe tematicky příbuzných. Může jít o spřátelené weby, ale i o placené odkazy. Výměna odkazů vám přivede relevantní zákazníky, ale naopak pro SEO zas moc velkým přínosem nebude.

5. Registrace do katalogů a vyhledavačů
Díky registraci webových stránek v katalogu získáte nejen zpětný odkaz, ale i potenciální zákazníky. Aby se však na web dostali skutečně relevantní uživatelé, zařaďte jej do vhodné kategorie dle vašeho oboru. Využijte například katalog Firmy.cz
 
6. PPC reklama
Nebojte se investovat do PPC (Pay Per Click) kampaně v systému Google Adwords, Sklik nebo na sociální síti Facebook. Jedná se o krátké inzeráty, které můžete zacílit na konkrétní klíčová slova nebo skupiny uživatelů a dostat tak na váš web nové návštěvníky. Navíc zaplatíte jen za uživatele, kteří web skutečně navštíví. Google Adwords, Sklik i Facebook umožňují stanovit peněžní limity.
 
7. Aktivita na sociálních sítích
Sociální sítě daly internetovému marketingu zcela nový rozměr. Využijte jejich moc pro zvýšení návštěvnosti webu a posilování povědomí o značce. Facebook, Twitter, LinkedIn a další patří mezi nejúčinnější nástroje online propagace. Sdílejte novinky a zajímavosti z vašeho oboru, komunikujte s uživateli a vybudujte si základnu fanoušků, která bude pravidelně přicházet na váš web a díky sdílení přivádět nové návštěvníky.
 
8. Monitoring
Abyste mohli ihned reagovat na potřeby a požadavky zákazníků, je nutné pravidelně sledovat statistiky návštěvnosti. K tomu vám poslouží například systém Google Analytics, který vás informuje o dosavadních výsledcích. Dozvíte se tak odkud návštěvníci webu přicházejí, podle kterých klíčových slov vás našli, jak se na stránkách chovají a další velmi cenné informace, které budou důležité pro další kroky.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017