Blog

Martin Peška 7. 7. 2014 Zpět

8 tisíc fanoušků na Facebooku Mary Kay za 14 dní

FOTO: Kampaň Mary Kay na Facebooku

Pro značku Mary Kay, jednu z největších kosmetických společností na světě, jsme získali přes 8 tisíc fanoušků z České a Slovenské republiky v rekordním čase.

Pro známou kosmetickou značku realizujeme kampaň s cílem rozšíření a budování základny fanoušků na Facebooku. Ačkoliv byl náš prvotní odhad v možném růstu fanoušků 6.250 za měsíc, stanovený cíl jsme překonali za pouhé dva týdny. Na tomto výsledku se podílela zejména široká paleta reklam s různorodými slogany a vizuály, kterých jsme v MarketUP připravili už v první fázi kampaně přes 800!

Placená označení To se mi líbí činí 7.492 fanoušků, během kampaně však stoupl na desetinásobek běžných čísel i počet tzv. organického označení To se mi líbí. V jeden den dokonce padnul rekord a nově se fanoušky organickou cestou stalo 327 nových lidí! Celkem jsme pro stránku získali přes 8.000 nových relevantních fanoušků, kteří sledují nejnovější trendy ze světa líčení.

Cenu za jednoho získaného fanouška jsme přitom odhadovali na 4 koruny, průměrné náklady na získání Líbí se mi jsme ale dokázali udržet ještě níže. Jeden relevantní fanoušek nás stál jen 3,34 korun. Pokud bychom do ceny zohlednili i počet těch, kteří se během kampaně se stránkou Mary Kay spojili organicky, cena za jednoho získaného uživatele by byla pouhých 3,09 korun!

Ve spolupráci s klientem jsme na facebookovém profilu připravili za účelem maximální efektivity kampaně hned tři záložky, které slouží jako tzv. fangate. Díky nim jsme dokázali nejen efektivněji získávat nové příznivce značky, ale také je ihned informovat například o bezplatném kosmetickém poradenství a směřovat je na podrobnější informace uváděné na webu. 

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017