Blog

Martin Peška 7. 7. 2014 Zpět

8 tisíc fanoušků na Facebooku Mary Kay za 14 dní

FOTO: Kampaň Mary Kay na Facebooku

Pro značku Mary Kay, jednu z největších kosmetických společností na světě, jsme získali přes 8 tisíc fanoušků z České a Slovenské republiky v rekordním čase.

Pro známou kosmetickou značku realizujeme kampaň s cílem rozšíření a budování základny fanoušků na Facebooku. Ačkoliv byl náš prvotní odhad v možném růstu fanoušků 6.250 za měsíc, stanovený cíl jsme překonali za pouhé dva týdny. Na tomto výsledku se podílela zejména široká paleta reklam s různorodými slogany a vizuály, kterých jsme v MarketUP připravili už v první fázi kampaně přes 800!

Placená označení To se mi líbí činí 7.492 fanoušků, během kampaně však stoupl na desetinásobek běžných čísel i počet tzv. organického označení To se mi líbí. V jeden den dokonce padnul rekord a nově se fanoušky organickou cestou stalo 327 nových lidí! Celkem jsme pro stránku získali přes 8.000 nových relevantních fanoušků, kteří sledují nejnovější trendy ze světa líčení.

Cenu za jednoho získaného fanouška jsme přitom odhadovali na 4 koruny, průměrné náklady na získání Líbí se mi jsme ale dokázali udržet ještě níže. Jeden relevantní fanoušek nás stál jen 3,34 korun. Pokud bychom do ceny zohlednili i počet těch, kteří se během kampaně se stránkou Mary Kay spojili organicky, cena za jednoho získaného uživatele by byla pouhých 3,09 korun!

Ve spolupráci s klientem jsme na facebookovém profilu připravili za účelem maximální efektivity kampaně hned tři záložky, které slouží jako tzv. fangate. Díky nim jsme dokázali nejen efektivněji získávat nové příznivce značky, ale také je ihned informovat například o bezplatném kosmetickém poradenství a směřovat je na podrobnější informace uváděné na webu. 

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017