Blog

Martin Peška 23. 3. 2014 Zpět

7 důvodů, proč sledovat MarketUP i na sociálních sítích

7 důvodů, proč sledovat MarketUP i na sociálních sítích

MarketUP o sobě dává vědět nejen v odborných médiích a na svém blogu, ale najdete ho také na všech zásadních sociálních sítích využívaných českými uživateli. A co na nich najdete?

Přinášíme vám sedm důvodů, proč byste nás měli sledovat i na sociálních sítích:

1. Neuteče vám žádná novinka z našeho blogu, pokud sledujete náš Facebook, Google+ a Twitter.

2. Seznámíte se s naším týmem prostřednictvím alba „Tým MarketUP se představuje“ na Facebooku i Google+.

3. Na Twitteru, Facebooku a Google+ vám každé pondělí přinášíme „Pondělní tipy“, které poodhalí vždy nějakou „vychytávku“ či přinesou aktuální praktickou radu.

4. Pobavíme vás! Ve čtvrtek sdílíme na našem Facebooku a Google+ kreslené vtipy na téma SEO, ale i z dalších oblastí online marketingu.

5. Žhavé novinky z oboru, které naši specialisté vybírají z českých a zahraničních médií, můžete sledovat na Google+, Twitteru i Facebooku.

6. Pro koho pracujeme a jaké máme výsledky, včetně odkazů na případové studie, najdete na našem LinkedIn.

7. Na našem YouTube můžete zhlédnout několik videí, která vás seznámí se základními pojmy online marketingu, ale aktuálně zde můžete vidět i nádhernou smeč z basketbalového utkání českých a polských hvězd z exhibičního utkání All Star Game 2014 v Pardubicích, kterého byl MarketUP partnerem.

Máte nápad, co bychom neměli na profilech MarketUP na sociálních opomenout? Napište nám to do komentářů pod příspěvek nebo nás kontaktujte

Koláž: MarketUP

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017