Blog

Martin Peška 23. 3. 2014 Zpět

7 důvodů, proč sledovat MarketUP i na sociálních sítích

7 důvodů, proč sledovat MarketUP i na sociálních sítích

MarketUP o sobě dává vědět nejen v odborných médiích a na svém blogu, ale najdete ho také na všech zásadních sociálních sítích využívaných českými uživateli. A co na nich najdete?

Přinášíme vám sedm důvodů, proč byste nás měli sledovat i na sociálních sítích:

1. Neuteče vám žádná novinka z našeho blogu, pokud sledujete náš Facebook, Google+ a Twitter.

2. Seznámíte se s naším týmem prostřednictvím alba „Tým MarketUP se představuje“ na Facebooku i Google+.

3. Na Twitteru, Facebooku a Google+ vám každé pondělí přinášíme „Pondělní tipy“, které poodhalí vždy nějakou „vychytávku“ či přinesou aktuální praktickou radu.

4. Pobavíme vás! Ve čtvrtek sdílíme na našem Facebooku a Google+ kreslené vtipy na téma SEO, ale i z dalších oblastí online marketingu.

5. Žhavé novinky z oboru, které naši specialisté vybírají z českých a zahraničních médií, můžete sledovat na Google+, Twitteru i Facebooku.

6. Pro koho pracujeme a jaké máme výsledky, včetně odkazů na případové studie, najdete na našem LinkedIn.

7. Na našem YouTube můžete zhlédnout několik videí, která vás seznámí se základními pojmy online marketingu, ale aktuálně zde můžete vidět i nádhernou smeč z basketbalového utkání českých a polských hvězd z exhibičního utkání All Star Game 2014 v Pardubicích, kterého byl MarketUP partnerem.

Máte nápad, co bychom neměli na profilech MarketUP na sociálních opomenout? Napište nám to do komentářů pod příspěvek nebo nás kontaktujte

Koláž: MarketUP

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017