Blog

Eva Řeháková 12. 10. 2016 Zpět

5 úspěšných soutěží na sociálních sítích. Nechte se inspirovat!

5 úspěšných soutěží na sociálních sítích. Nechte se inspirovat!

Na Facebooku a Instagramu často pořádáme pro naše klienty interaktivní soutěže. Slouží nejen k budování engagementu, ale zároveň umožňují propagovat produkty nenásilnou formou a odměnit stávající zákazníky zajímavými cenami. Přinášíme vám nejúspěšnější soutěže, které jsme v poslední době na sociálních sítích zrealizovali!

1)     Obrázková síť si žádá obrázkové soutěže

Pro klienta BONAVITA jsme uspořádali velkou fotosoutěž na Instagramu. Ten je stále oblíbenější především u mladého publika, takže cílová skupina výrobce cereálií se na něm pohybuje. Uživatelé sdílejí na svých instagramových profilech fotky snídaně s cereáliemi BONAVITA. V 10 soutěžních kolech vyhlašujeme 7 vítězů hlavní výhry, kterou je atraktivní balík 20 kg cereálií na celý rok zdarma a dalších 70 vedlejších cen. Pod hashtagem #nepreskakujsnidani už máme více než 200 fotografií a soutěžíme dále.

2)     Co byste uvařili ze surovin ve fresh bedýnce?

Pro potravinářskou společnost Vitana jsme uspořádali fotosoutěž o fresh bedýnky. Úkol je jasný. Uživatelé mají do komentářů napsat nápad na recept, který by uvařili ze surovin ve fresh bedýnce. Dobrovolně mohou přiložit také fotografii, která přidá plusové body, a porota na straně pořadatele následně vybere 10 nejlákavějších receptů. Jejich autorům přijde domů fresh bedýnka, plná sezónních surovin. V prvním kole soutěže jsme registrovali přes 50 soutěžních receptů a pokračujeme.

3)     Videosoutěže: klasika, která ještě neomrzela

Jedny z nejoblíbenějších soutěží na Facebooku jsou stále videosoutěže. Pořádáme je pro klienty už nějaký ten pátek a uživatele stále baví. Každý si chce zasoutěžit o zajímavou cenu, v případě našeho klienta BONAVITA o 5 dárkových balíčků cereálií. Soutěž, která se šířila jen organicky, vzbudila velký zájem a zahrálo si ji více než 160 uživatelů.

4)     Zašlete screen shot a vyhrajte

Velkou oblibu uživatelů si získaly také soutěže ve formátu gif, kde mají uživatelé zachytit gif v určité poloze a sdílet fotografii do komentářů pod příspěvkem. To jsme vyzkoušeli v poslední době například na FB společnosti Hamé, která nabízí jako výhru vstupenky na Světový pohár v biatlonu v Novém Městě na Moravě. Tematicky jsme vytvořili gif s hledím pušky, v němž mají uživatelé zachytit oblíbenou Brazilskou pomazánku od Hamé. Pod soutěžním příspěvkem máme už téměř 700 soutěžních komentářů.

---

Umíte správně zaměřit na cíl? Chytněte ve středu hledí Brazilskou pomazánku, pošlete nám screenshot do komentářů a vyhrajte 6x2 vstupenky na Světový pohár v biatlonu v Novém městě na Moravě! Hrajeme až do 24. 10. 2016 a končíme přesně v 16:00. Vyhrává 5., 10., 15., 20., 25. a 30. odpověď od konce! 

Soutěž EasySandwich

5)     Cena není vždy nutností. Lidé tipují i bez vidiny výhry

Za všemi předchozími příspěvky se objevovaly zajímavé výhry. Soutěží na Facebooku pořádáme celou řadu, v tomto posledním bodě však chceme ukázat, že uživatele je možné zapojit i bez nabídky atraktivní výhry. Mezi úspěšné příspěvky patří například klasické ankety. Podobnou jsme v poslední době publikovali na Facebooku Horalek od Sedity. Více než 460 lidí nám odpovědělo na anketní otázku bez vidiny jakékoliv výhry. Soutěže a nesoutěžní interaktivní příspěvky je vhodné na FB profilech kombinovat.

TIP na závěr: Pozor na pravidla dle platné legislativy

Každá soutěž na sociálních sítích, kde se hraje o ceny, musí být ošetřena platnými pravidly. Pravidla k veškerým soutěžím připravujeme a publikujeme ideálně na webových stránkách klienta, případně na našem webu či jako poznámku přímo na facebookovém profilu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017