Blog

Eva Řeháková 23. 5. 2016 Zpět

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

Podle průzkumu společnosti KMPG, jehož výsledky zveřejnila Mladá fronta DNES, patří mezi nejznámější potravinářské značky společnosti Madeta, Olma, Hamé, Mlékárna Kunín a Vitana. Jsme moc rádi, že v největším povědomí Čechů jsou hned tři naši klienti!

Pro společnost Madeta jsme v minulosti připravili několik kampaní. Jednou z nich byla například kampaň na dětské dezerty Lipánek, které patří k nejzdravějším dobrotám z poctivé Jihočeské smetany a tvarohu pro děti. Díky přesnému cílení na dětské publikum se nám podařilo dosáhnout nadprůměrné míry zhlédnutí za velice příznivou cenu.

Společnost Hamé využila služby MarketUP například při představení moderních hotovek EasyCup do mikrovlnky. Zadáním bylo doplnit TV kampaň na uvedený produkt o online komunikaci a zajistit zvýšení reach a frekvence u uživatelů, kteří sledují TV málo nebo vůbec. Videoreklama byla zobrazena více než 1,25 milionu lidem a více než 600.000 uživatelů ji shlédlo až do konce. Kampaň bodovala i v mezinárodním měřítku, neboť byla Googlem vyhodnocena jako jedna z nejúspěšnějších globálních kampaní pro FMCG z hlediska tzv. AdRecallu, tedy zapamatováním kampaně u oslovených uživatelů.

Pro kompletní online komunikaci v roce 2016 si nás vybrala také společnost Vitana, s níž spolupracujeme již od roku 2015, kdy jsme připravili například kampaně na Gurmánské kořenicí směsi a Majonézy. V letošním roce už máme za sebou úspěšné kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo Farmářské polévky.

Věříme, že i naše online aktivity budou do budoucna pomáhat klientům udržet se v povědomí spotřebitelů na absolutní špičce v oboru.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019