Blog

Eva Řeháková 23. 5. 2016 Zpět

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

Podle průzkumu společnosti KMPG, jehož výsledky zveřejnila Mladá fronta DNES, patří mezi nejznámější potravinářské značky společnosti Madeta, Olma, Hamé, Mlékárna Kunín a Vitana. Jsme moc rádi, že v největším povědomí Čechů jsou hned tři naši klienti!

Pro společnost Madeta jsme v minulosti připravili několik kampaní. Jednou z nich byla například kampaň na dětské dezerty Lipánek, které patří k nejzdravějším dobrotám z poctivé Jihočeské smetany a tvarohu pro děti. Díky přesnému cílení na dětské publikum se nám podařilo dosáhnout nadprůměrné míry zhlédnutí za velice příznivou cenu.

Společnost Hamé využila služby MarketUP například při představení moderních hotovek EasyCup do mikrovlnky. Zadáním bylo doplnit TV kampaň na uvedený produkt o online komunikaci a zajistit zvýšení reach a frekvence u uživatelů, kteří sledují TV málo nebo vůbec. Videoreklama byla zobrazena více než 1,25 milionu lidem a více než 600.000 uživatelů ji shlédlo až do konce. Kampaň bodovala i v mezinárodním měřítku, neboť byla Googlem vyhodnocena jako jedna z nejúspěšnějších globálních kampaní pro FMCG z hlediska tzv. AdRecallu, tedy zapamatováním kampaně u oslovených uživatelů.

Pro kompletní online komunikaci v roce 2016 si nás vybrala také společnost Vitana, s níž spolupracujeme již od roku 2015, kdy jsme připravili například kampaně na Gurmánské kořenicí směsi a Majonézy. V letošním roce už máme za sebou úspěšné kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo Farmářské polévky.

Věříme, že i naše online aktivity budou do budoucna pomáhat klientům udržet se v povědomí spotřebitelů na absolutní špičce v oboru.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017