Blog

Martin Peška 3. 12. 2018 Zpět

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

sendvič gamer od simply fresh

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebooku. Uspořádali jsme internetové hlasování, podle něhož vyrobilo Simply Fresh limitovanou edici sendviče Gamer.

Jak probíhalo hlasování?

MarketUP se podílel nejen na online kampani, ale zároveň i na tvorbě grafiky etiket samotného sendviče.  Připravili jsme mikrostránku s anketou, na které měli hráči možnost hlasovat o jeho složení. Ti rozhodli, že nový sendvič bude připraven podle populárního receptu z New Yorku, kde dominuje delikátně upravené hovězí pastrami s hrubozrnnou hořčicí a okurkami v tmavém pečivu.

Case study video

Projektová manažerka Nicola Vavírková, která měla kampaň na starost, říká: Do kampaně jsme zapojili herní ikonu české YouTube scény, gamera Pedra, kterého na jeho profilu PedrosGame odebírá přes 840 tisíc fanoušků. I díky jeho podpoře hlasování jsme získali přes 14 000 hlasů a zasáhli přesně tu cílovou skupinu, kterou jsme potřebovali.

91 % relativní lift ad recallu?!


Sendvič se brzy od ukončení hlasování dostal do prodeje. Ten jsme podpořili online kampaní cílenou na odběratele YouTube kanálu Pedra. A výsledky? Už po týdnu kampaně si reklamu na sendviče značky Simply Fresh pamatovalo téměř 25 % cílové skupiny a relativní lift ad recall mezi kontrolní a exponovanou skupinou přesáhl 91 %!
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018