Blog

Martin Peška 3. 12. 2018 Zpět

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

sendvič gamer od simply fresh

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebooku. Uspořádali jsme internetové hlasování, podle něhož vyrobilo Simply Fresh limitovanou edici sendviče Gamer.

Jak probíhalo hlasování?

MarketUP se podílel nejen na online kampani, ale zároveň i na tvorbě grafiky etiket samotného sendviče.  Připravili jsme mikrostránku s anketou, na které měli hráči možnost hlasovat o jeho složení. Ti rozhodli, že nový sendvič bude připraven podle populárního receptu z New Yorku, kde dominuje delikátně upravené hovězí pastrami s hrubozrnnou hořčicí a okurkami v tmavém pečivu.

Case study video

Projektová manažerka Nicola Vavírková, která měla kampaň na starost, říká: Do kampaně jsme zapojili herní ikonu české YouTube scény, gamera Pedra, kterého na jeho profilu PedrosGame odebírá přes 840 tisíc fanoušků. I díky jeho podpoře hlasování jsme získali přes 14 000 hlasů a zasáhli přesně tu cílovou skupinu, kterou jsme potřebovali.

91 % relativní lift ad recallu?!


Sendvič se brzy od ukončení hlasování dostal do prodeje. Ten jsme podpořili online kampaní cílenou na odběratele YouTube kanálu Pedra. A výsledky? Už po týdnu kampaně si reklamu na sendviče značky Simply Fresh pamatovalo téměř 25 % cílové skupiny a relativní lift ad recall mezi kontrolní a exponovanou skupinou přesáhl 91 %!
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Jak ovládnout komunikaci na Facebooku a Instagramu (nejen) v roce 2020

Sociální sítě se v posledních letech staly univerzem digitálního světa. Jako takové jsou jednou z nejmocnějších zbraní, které jsou dnes …

25. 11. 2019

4 kroky pro úspěšnou digitální komunikaci značky

Každý marketér stojí při plánování kampaní na příští rok před otázkou, jak rozdělit marketingový rozpočet mezi jednotlivé kanály t…

18. 11. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019