Blog

Martin Peška 3. 12. 2018 Zpět

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

sendvič gamer od simply fresh

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebooku. Uspořádali jsme internetové hlasování, podle něhož vyrobilo Simply Fresh limitovanou edici sendviče Gamer.

Jak probíhalo hlasování?

MarketUP se podílel nejen na online kampani, ale zároveň i na tvorbě grafiky etiket samotného sendviče.  Připravili jsme mikrostránku s anketou, na které měli hráči možnost hlasovat o jeho složení. Ti rozhodli, že nový sendvič bude připraven podle populárního receptu z New Yorku, kde dominuje delikátně upravené hovězí pastrami s hrubozrnnou hořčicí a okurkami v tmavém pečivu.

Case study video

Projektová manažerka Nicola Vavírková, která měla kampaň na starost, říká: Do kampaně jsme zapojili herní ikonu české YouTube scény, gamera Pedra, kterého na jeho profilu PedrosGame odebírá přes 840 tisíc fanoušků. I díky jeho podpoře hlasování jsme získali přes 14 000 hlasů a zasáhli přesně tu cílovou skupinu, kterou jsme potřebovali.

91 % relativní lift ad recallu?!


Sendvič se brzy od ukončení hlasování dostal do prodeje. Ten jsme podpořili online kampaní cílenou na odběratele YouTube kanálu Pedra. A výsledky? Už po týdnu kampaně si reklamu na sendviče značky Simply Fresh pamatovalo téměř 25 % cílové skupiny a relativní lift ad recall mezi kontrolní a exponovanou skupinou přesáhl 91 %!
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019